Fotoskrulla Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Sunrise in the valley Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 God morgen Helene. Det ser nå ut til at du ikke har vært helt borte siden du har klart å ta dette meget flotte bildet, et av de beste jeg har sett fra deg. Fin beskjæring, nydelige farger/lys og en god skarphet. Morgentåken gir en fin mystikk i bildet. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Meget vakkert, Helene. Det røde i forgrunnen viktig element. Så bra at du har fått med så mange detaljer innover i det kraftige motlyset. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 God morgen Helene. Det ser nå ut til at du ikke har vært helt borte siden du har klart å ta dette meget flotte bildet, et av de beste jeg har sett fra deg. Fin beskjæring, nydelige farger/lys og en god skarphet. Morgentåken gir en fin mystikk i bildet. Mvh Torbjørn God morgen Torbjørn! Tuuuusen takk for så hyggelig tulbakemelding! Det regnet om kvelden (lyn og torden og fullt show), da blir det gjerne tåke om morgenen. Det var så nydelig at jeg har ikke ord for det, et lite bilde kompanserer litt, men bare litt. Et bilde blir bare en liten firkant, en får ikke med hele bildet som øyet ser. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Her får man mest følelsen av et maleri. Helt perfekt. Men bildet må opp i fullstørrelse pluss F11 for fullskjerm for å komme helt og fullt til sin rett. Roar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Helt Nydelig, Helene! Flott! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Meget vakkert, Helene. Det røde i forgrunnen viktig element. Så bra at du har fått med så mange detaljer innover i det kraftige motlyset. God morgen Trond Olav! Koselig at du likte det, det var virkelig en spesiell stemning, jeg er glad jeg våknet, tenk om jeg hadde sovet forbi den!!? Det er ofte om morgenen de beste bildene blir til....det er det å komme seg opp da... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Her får man mest følelsen av et maleri. Helt perfekt. Men bildet må opp i fullstørrelse pluss F11 for fullskjerm for å komme helt og fullt til sin rett. Roar God morgen Roar! Tenk å få så fin kommntar fra deg på en søndagsmorgen, setter stor pris på det! Kos deg med bildet på stor skjerm...jeg har ikke det.. Kanskje skal jeg forstørre det opp og ha det på veggen. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Helt Nydelig, Helene! Flott! Tusen takk Fredrik! Og helt sant, det var heeeeelt nydelig der! Cuba er en nydelig øy, mye grønnere og frodigere enn jeg hadde forestilt meg. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Nydelig bilde med fint lys og varme fine toner! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Drømmende vakkert ! hilsen Torhild 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Dette må være ditt beste bilde hittil Helene. Vakkert - rett og slett. Henning 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Spesielt landskap her, og langt fra det jeg ofte presenterer her på Bildekritikken - og derfor blir det ekstra spennende å betrakte. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg hiver meg bare på bølgen med superlativer. Dette ble meget stemningsfullt og vakkert Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Oh, what a wonderful morning, oh what a wonderful day...:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Oh, what a wonderful morning, oh what a wonderful day...:-) Jeg hiver meg bare på bølgen med superlativer. Dette ble meget stemningsfullt og vakkert Mvh. Rolf Spesielt landskap her, og langt fra det jeg ofte presenterer her på Bildekritikken - og derfor blir det ekstra spennende å betrakte. Vennlig hilsen Ragnar Drømmetreff Dette må være ditt beste bilde hittil Helene. Vakkert - rett og slett. Henning Drømmende vakkert ! hilsen Torhild Nydelig bilde med fint lys og varme fine toner! Hilsen Tove Hello Ladies and gentlemen! Det var utrolig hyggelig i dag med alle de flotte kommentarene deres! Ikke fotografens skyld at dette ble flott, naturen gjorde nesten hele jobben jo! Jeg er bare sjeleglad for at jeg våknet tidlig så jeg fikk oppleve det. Dagen etter dro jeg på ridetur i dalen, er dere klar over hvor håpløst vanskelig det er å fotografere fra hesteryggen? Jeg får titte litt og se om det finnes noe som er sån nogen lunde i fokus....... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Vakkert motlysbilde! Likte godt det innslaget av rødt i nedre høyre bildekant, det tilførte bildet mye... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Vakkert motlysbilde! Likte godt det innslaget av rødt i nedre høyre bildekant, det tilførte bildet mye... Tusen takk! Jo, blomstene var et viktig innslag. Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Dette var riktig vakkert Helene. Liker. :) Mvh Thor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg