AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hvorfor er det alltid snakk om jenter som selger sex? Finnes det eksempler på gutter som gjøt det? Anonymous poster hash: 3fe13...631 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Mange eksempler på det, men menn står sjelden på gata for å selge seg (hvertfall i Norge) så markedet er litt skjult. Ladyboys i Thailand er et godt eksempel eller transvestitter på Repherbahn i Tyskland. Gigolo's er det også mye av rundt omkring Jeg leste en artikkel i VG for noen år siden der det var et kart med områder der de forskjellige sexmarkedene var. Det var et eget område der homofile menn solgte sex, det sto at dette markedet var veldig lukket og "intimt" så nesten ingen visste at det eksisterte. Bare søk litt på nett så finner du norske mannehorer fort Eller vil du kanskje ha noe billigere Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg trodde at litt av poenget med sex var intim kontakt hvor noen faktisk ønsker seg nær, ikke fordi man har cashet ut. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Det er nok menn som gir gratis sex hvis damene tør å spørre, noe de ikke gjør. De tør knapt reise seg fra stolen for å ta en dans. Endret 9. august 2015 av BadCat Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Gutter som selger sex er stort sett homser, svært få damer som behøver å betale for samleie 1 Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Det er nok menn som gir gratis sex hvis damene tør å spørre, noe de ikke gjør. De tør knapt reise seg fra stolen for å ta en dans. Skulle gjerne vært mer aktiv med å sjekke opp gutter selv. Men har erfart at gutter liker å velge selv, og om man tar initiativ mater man dem bare med så mye selvtillit at han heller går og velger en på egenhånd. Lenke til kommentar
Massør i Oslo Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg jobber med dette i Norge, og har gjort det i mange år. Jeg selger kun til kvinner. Jeg er enig at det er veldig lite fokus på dette, og mye av grunnen er nok at dette er lite utbredt i Norge. Det er få som jobber som meg, og dessverre færre kvinnelige kunder enn mannlige. Det ligger nok også mye mer fordommer mot dette at kvinner skal betale for sex. Jeg mener dette er feil, og burde blitt mye mer akseptert. Alle har behov, også kvinner, og ikke alle kvinner ønsker å sjekke menn på byen eller på nett. Og de ønsker heller ikke alle ulemper med å ta med seg en ukjent mann hjem. 3 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Kan man leve av det? Jeg har hørt at man må selge til homofile hvis det skal bli gode penger ut av det. Lenke til kommentar
Massør i Oslo Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Kan man leve av det? Jeg har hørt at man må selge til homofile hvis det skal bli gode penger ut av det. Markedet er nok for lite i Norge til å leve av det etter min vurdering, om man gjør som meg og kun selger til kvinner. Men det er klart hvor aktiv man er og hva slags tjenester man selger. Jeg har mange faste kunder som gjør det både veldig hyggelig for oss begge, og som gir en fin bi-inntekt. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Høres bra ut. Jeg får ta det opp med samboern. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Orke å selge det som jeg og andre deler ut vederlagsfritt. 1 Lenke til kommentar
Massør i Oslo Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Høres bra ut. Jeg får ta det opp med samboern. Hehe, ja.... Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Det er nok menn som gir gratis sex hvis damene tør å spørre, noe de ikke gjør. De tør knapt reise seg fra stolen for å ta en dans.Skulle gjerne vært mer aktiv med å sjekke opp gutter selv.Men har erfart at gutter liker å velge selv, og om man tar initiativ mater man dem bare med så mye selvtillit at han heller går og velger en på egenhånd. Jeg tror nok de færreste gutter ville mislikt at en pen dame hadde kommet bort og vist interesse for dem. Mange menn er litt sjenerte, og tørr ikke bestandig oppsøke de potensielt gode damene. At damer viser interesse for menn, er ikke noe du skal være redd for å gjøre. Man må jo som regel bidra litt selv for å få noe også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg