AllFather Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Høres ut som en skikkelig traktorlesbe med Napoleonkompleks. Det er bare å enten slenge hun over knærne og rise hun på ræven til hun lærer å oppføre seg eller å bare be hun ryke og reise. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Hva mener eks-typen din om dette da? Han var jo en gang i tiden en del av forholdet. kanskje han kan komme med råd? Du har en eks-type, ikke sant? La med link for å forklare. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1677708&view=findpost&p=22678679 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Hei! Jeg og kjæresten min er 19 og 20, og har vært i et forhold i snart ett år. Starten av forholdet var veldig bra, men i det siste har han blitt ufattelig mye sint over de minste ting. Dette kan være ting som at jeg har snakket med en annen gutt enn han (dette kan ha vært en samtale på under 5 min), brukt litt for lang tid på noe han ba meg gjøre eller sovne mens han hentet mat for eksempel. Han ser på det annerledes når det gjelde han, for han snakker med en god del jenter, og gjør det som passer han. Han forklarer alt dette med at det bare er sånn han er. Først gikk det greit, det var ikke verre enn at jeg satt han på plass igjen etterpå. Nå derimot, nekter han å ta til seg kritikk, og blir bare enda sintere om jeg sier imot han. Man skulle ikke tro at han blir så sint over tingene jeg nevnte, men han blir helt rasende. Han vil heller helst ikke at jeg skal snakke eller være med andre enn han. Dette gjelder venner og til tider familie. Jeg føler det er feil at han prøver å styre hvem jeg får være med, og eventuelt hvor lenge. Det er som om han prøver å finne noe galt i alt jeg gjør, men prøver jeg å ta opp det med han stenger han seg helt av. Jeg hadde skjønt oppførselen hans litt bedre om jeg hadde gjort mye dumt tidligere, eller vist at jeg ikke er til å stole på. Men sånn er det ikke, jeg har aldri gjort noe mot han som kan gjøre han usikker på meg, og det er han enig i. Når vi ikke krangler, får han meg til å føle meg som den heldigste jenta i verden. Men han er sint flere ganger om dagen, og måten han snakker til meg på og at han mener at alt er min feil alltid, får meg til å føle meg helt jævlig rett og slett. Allikevel har jeg godtatt dette til nå, for jeg elsker den personen han var før, og fortsatt er når han er i godt humør. Nå er jeg bortreist, så han og jeg har bare fått snakket over telefon. I går ville jeg ringe han, men da sa han at det ikke passer. Senere den kvelden fortalte han meg at han hadde hatt telefonsex med den siste eksen sin. Dette gjorde meg helt forbanna, og hittil har jeg ignorert unnskyldningene hans. Dette fikk meg til å lure på om han også har hatt sex med henne mens jeg har vært borte. Jeg ser på telefonsex som utroskap, men det gjør ikke han. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Han betyr veldig mye for meg, men de fleste hadde vel slått opp med en person som får dem til å føle seg så dårlig? Allikevel er det noe jeg helst vil unngå, siden jeg ønsker så sterkt at han skal bli som før. Jeg tenker hele tiden at han kommer til å endre seg snart, men nå har det gått en lang stund uten at han har gjort det. Jeg vet ikke om jeg klarer å være i et forhold med en person som alltid skal kjefte og klage på meg, når jeg egentlig vil være med en jeg har det gøy med, og som tar ting mye mindre alvorlig enn det min nåværende gjør. Allikevel er jeg redd for å angre om jeg slår opp med han. Hva er deres tanker om dette, og hva ville dere gjort om dere var i en slik situasjon? Jeg ville dumpet han. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Hmm, dette var interesant. Syns virkelig synd på deg som bruker så mye tid på troll.Hva er det som får deg til og poste slike løgner på internett? Endret 3. mars 2016 av Grievdus 2 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Hmm, dette var interesant. Syns virkelig synd på deg som bruker så mye tid på troll. Hva er det som får deg til og poste slike løgner på internett? Haha, satt akkurat her og tenkte på det samme. Det er liksom ikke.. trolling for å plage. Det er bare.. usant. Ser for meg at det er en litt usikker person som dikter opp historier så han eller hun ikke skal bli gjenkjent av noen, men som samtidig har litt rot i virkeligheten. Kanskje det er ei jente og en gutt, kanskje jenta som skriver innlegget ville reise til Australia og ikke Afrika, kanskje typen/dama er en aggressiv og kontrollerende dust. Uansett merkelig måte å gå frem. Hvis det er noe sannhet i det kan vi vel konkludere med at det ikke har skjedd spesielt mye i TS sitt liv siden august 2015. I så fall er det virkelig på tide å innse sannheten og komme seg til helvete ut av forholdet. Hvis det har vært så bedritent at du klagde på det for at halvt år siden og nå gjør det igjen, for mer eller mindre samme grunn, så bør du virkelig stå opp for deg selv og dumpe partneren din, jente eller gutt. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Dette er bare lavmål, å jeg syns virkelig synd på at TS bruker så mye tid på det her, kan du ikke heller fortelle oss hvorfor du dikter opp historier å hva dine mål er?Mener ikke noe vondt med og si dette TS men tror du hadde tjent med å tatt en prat med en psykolog. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Sååå, du er singel nå ? Ikke helt... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1712717 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg skal ikke diskutere om denne tråden er trolling eller ikke, men det TS beskriver er ikke uvanlig i parforhold. Jeg har hørt verre historier enn dette fra virkeligheten. Derfor tar jeg temaet alvorlig. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hei!Jeg og kjæresten min er 19 og 20, og har vært i et forhold i snart ett år. Starten av forholdet var veldig bra, men i det siste har han blitt ufattelig mye sint over de minste ting. Hei! Kjæresten min og jeg har vært i et forhold i snart to år. Det første året hadde vi det veldig fint, men for en del måneder siden begynte hun å bli ganske kontrollerende. For eksempel vil hun ikke at jeg skal gjøre noe annet enn å være med henne. ....................... ....................... Jeg er ei veldig positiv og glad jente, og merker selv at hun trekker det ned en del. Hun er negativ til mye, og det gjør meg ganske oppgitt, for da får jeg aldri gjort ting jeg har lyst til. På den andre siden så har vi det fortsatt veldig bra når hun ikke er sint, og jeg er jo veldig glad i henne, Hmm. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 ... Er det ikke snakk om to jenter her? Lenke til kommentar
ozone Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Mest sannsynlig er jo dette så enkelt som at trådstarter i 2015 syntes det ble for vanskelig å snakke om samlivsproblemet sitt samtidig som folk skulle forholde segtil at partneren var samme kjønn. Hvis det er saken, så er jo det forståelig. Jeg sier, sett foten ned øyeblikkelig! Gjør det helt klart at hvis hun vil ha deg, så får hun bare akseptere at du er et menneske med venner, familie og interesser du også! 'Watch me!!!' Og takler hun ikke det så er ikke du interessert i et liv under pisken, så: 'Bye bye!!!' Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 ... Er det ikke snakk om to jenter her? Joda, men det har vel ikke noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hmm, dette var interesant. Syns virkelig synd på deg som bruker så mye tid på troll. Hva er det som får deg til og poste slike løgner på internett? Haha, satt akkurat her og tenkte på det samme. Det er liksom ikke.. trolling for å plage. Det er bare.. usant. Ser for meg at det er en litt usikker person som dikter opp historier så han eller hun ikke skal bli gjenkjent av noen, men som samtidig har litt rot i virkeligheten. Kanskje det er ei jente og en gutt, kanskje jenta som skriver innlegget ville reise til Australia og ikke Afrika, kanskje typen/dama er en aggressiv og kontrollerende dust. Uansett merkelig måte å gå frem. Hvis det er noe sannhet i det kan vi vel konkludere med at det ikke har skjedd spesielt mye i TS sitt liv siden august 2015. I så fall er det virkelig på tide å innse sannheten og komme seg til helvete ut av forholdet. Hvis det har vært så bedritent at du klagde på det for at halvt år siden og nå gjør det igjen, for mer eller mindre samme grunn, så bør du virkelig stå opp for deg selv og dumpe partneren din, jente eller gutt. Men er det verdt risikoen at det kunne ha vært sant? Selv om TS kan ja dratt dette ut av ræva så må du huske at dette er et åpent forum der flere leser, da kan det hende at noen har noe lignende problemer og da er det jo greit at det finnes noen særriøse svar og. Om ikke det er til fordel til TS så kan det være til fordel for de som snubler over denne tråden selv og med de samme problemene. Og til tråden i seg selv, så er det mange nok røde flagg til at en burde komme seg ut og det kjapt! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Samme bruker og nesten identisk førtepost med samme spørsmål, i samme forumkategori. Det er jo glimrende egnet for å slå sammen trådene så kan vi se utviklingen derfra.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 ...Er det ikke snakk om to jenter her? Joda, men det har vel ikke noe med saken å gjøre? Det spiller ingen rolle for temaet sånn sett, men det gjør det litt vanskelig å følge med på hvem de mener med han og henne når begge i paret har skiftet kjønn siden i fjor sommer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå