Poor Leno Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg har akkurat oppgradert til W10, og har støtt på noen problemer. Med W7 var det bare å plugge i aux-kabelen, så strømmet musikken gjennom radioen, en Pinell Supersound 2. Jeg gjør det samme med W10, men da skjer det ingenting. Jeg finner ikke ut av hva jeg gjør feil. Er det noen som har peiling på hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Har du lastet ned nyeste driver til lydkortet ditt? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Det ser sånn ut, altså. Virker som at det ble oppdatert samtidig som jeg oppdaterte operativsystemet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 last ned den ofisielle fra produsenten til Windows 10. Om det ikke er kommet noe må du bare vente. Venter selv på at Asus skal få ut driver til nettverkskortet mitt. Kommer om noen uker sier de. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Satser på at jeg finner noe, eller at det fikses etter hvert. Mange takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå