Overmoden2.0 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Om andre jenter tenner på det kan jeg ikke svare for, men jeg føler ikke noe når jeg bare ser en ett bilde av en penis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Snakker bare for meg selv, men jeg liker ikke å få random bilder av peniser. Det tenner meg overhode ikke. Men er jeg sammen med en, så er det helt ok å få det noen ganger. (Y) Lenke til kommentar
WPX Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) Er rart det der, gutter (de fleste) vil like å se random bilder av vagina. Er vel motsatt (i de aller fleste tilfeller) for jenter og penis. Og den miksen går egentlig ganske dårlig sammen (les: når gutter sender random dickpics til jenter). Min erfaring tilsier at de aller fleste jenter ikke blir kåte av å se random penis. Men at en fast partner syns det er festlig å kanskje få et bilde innimellom, og i hvert fall liker å se penis ellers. Så lenge den er din og ikke en random en. Endret 13. november 2015 av WPX Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Nei, blir ikke kåt av å se en penis. Det er ikke ekkelt, men får ingen ladyboner av det. Ladyboner, mitt nye favorittord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg