Heradon Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 tja... Begge kjønnsorganer er ekle. Fitter er dritstygge, de fleste jentene i denne tråden som sier at de ikke liker penis har sikkert lange roastbiff lefser av stygge lange glitrende skamlipper som dingler mellom beina som gardinene på et vindu i nordavinden. Peniser er jo ikke heller noe særlig bedre. Oi, en kar med peniskomplekser altså? Kan legge til at jeg har vært meget heldig på det området Nah, han er sikkert homofil eller aseksuell TS: Nå har jeg aldri sendt nakenbilde tho, men etter det jeg vet blir de færreste kåte av å se penis. Derimot er det mange som blir kåte av å gi en bj Lenke til kommentar
Jentee Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Ikke i det hele tatt! Blokkerer med engang. Men høyde og muskler derimot? Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 utav dette kan vi konkludere med at liten pikk er greit for damer, så lenge høyde og muskler er noenlunde på plass 1 Lenke til kommentar
Jentee Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 utav dette kan vi konkludere med at liten pikk er greit for damer, så lenge høyde og muskler er noenlunde på plass Vil ikke ha tilsendt bilder, men vil ikke ha en liten heller;) Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Vil ikke ha tilsendt bilder, men vil ikke ha en liten heller;) Logikken din feiler, hvis størrelse er viktig for deg ville du ønsket den informasjonen ett bilde kan gi. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Damer blir tydeligvis kåt av å se penis da de straks vil ha den både her og der. Lenke til kommentar
Jentee Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Vil ikke ha tilsendt bilder, men vil ikke ha en liten heller;) Logikken din feiler, hvis størrelse er viktig for deg ville du ønsket den informasjonen ett bilde kan gi. Det er noen gutter som sender det flere ganger i uka og det blir for mye. Størrelse betyr noe, men det betyr ikke at jeg trenger å ha bilde, kan finne det ut på egen hånd om vi er kommet så langt og etter dette så trenger jeg ikke å få tilsendt bilde. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Det er noen gutter som sender det flere ganger i uka og det blir for mye. (...) Når du sier 'for mye' tar du samtidig å sier at det i mindre mengder er positivt, akkurat som kake i store mengder ikke er godt er det fortsatt godt å spise kake en gang i blant. Lenke til kommentar
JacknJoey Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 tja... Begge kjønnsorganer er ekle. Fitter er dritstygge, de fleste jentene i denne tråden som sier at de ikke liker penis har sikkert lange roastbiff lefser av stygge lange glitrende skamlipper som dingler mellom beina som gardinene på et vindu i nordavinden. Peniser er jo ikke heller noe særlig bedre. Haha, jeg lo godt av utbroderingen og sammenligningene dine. Forøvrig synes jeg fyldge fitter med litt lefser tytende ut er bare digg å se på og kose med! Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Så det ser ut til at damer ikke blir særlig kåte av å se kuk. Jeg antar samtidig at menn blir kåte av å se fitte, ut i fra det enkle grunnlag av at jeg selv har en tendens til det.. Men hva med homofile menn, blir de kåte av å se kuk? Hva med lesbiske, blir de kåte av å se fitte? Har noen forsket på dette? Hvis ikke så syns jeg en betydelig del av statsbudsjettet bør settes av til å finne ut av det. 1 Lenke til kommentar
Djn Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Så det ser ut til at damer ikke blir særlig kåte av å se kuk. Jeg antar samtidig at menn blir kåte av å se fitte, ut i fra det enkle grunnlag av at jeg selv har en tendens til det.. Men hva med homofile menn, blir de kåte av å se kuk? Hva med lesbiske, blir de kåte av å se fitte? Har noen forsket på dette? Hvis ikke så syns jeg en betydelig del av statsbudsjettet bør settes av til å finne ut av det. Fra personlig erfaring: Homofile menn liker å motta, og har lav terskel for å sende, bilder av pikk. Ingen idé om tilstandene over på den lesbiske siden. Endret 29. oktober 2015 av Djn Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Så det ser ut til at damer ikke blir særlig kåte av å se kuk. Jeg antar samtidig at menn blir kåte av å se fitte, ut i fra det enkle grunnlag av at jeg selv har en tendens til det.. Men hva med homofile menn, blir de kåte av å se kuk? Hva med lesbiske, blir de kåte av å se fitte? Har noen forsket på dette? Hvis ikke så syns jeg en betydelig del av statsbudsjettet bør settes av til å finne ut av det. Fra personlig erfaring: Homofile menn liker å motta, og har lav terskel for å sende, bilder av pikk. Ingen idé om tilstandene over på den lesbiske siden. Takker. Så da kan man kanskje si at menn er visuelle i sin seksuelle tankegang uansett om de er hetero eller homofil? Det er forsåvidt som forventet. Men hva med lesbiske da? Kom på banen damer! Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 tja... Begge kjønnsorganer er ekle. Fitter er dritstygge, de fleste jentene i denne tråden som sier at de ikke liker penis har sikkert lange roastbiff lefser av stygge lange glitrende skamlipper som dingler mellom beina som gardinene på et vindu i nordavinden. Peniser er jo ikke heller noe særlig bedre. 10/10 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Å sende bilder av kuken sin kan være en del av noe større og trenger overhodet ikke å være at du 'pusher en kuk opp i snapchatten hennes uanmeldt'. Greit å ha i bakhodet at vedkommende kanskje - Ikke har hatt sex - Ikke er interessert i deg - Har hatt dårlig erfaring med det tidligere. - Har mentale barrierer mot "kuk på snap" - Elns. Så moralen er egentlig å ikke være idiot. -Gutt Anonymous poster hash: e9f52...6ab Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Har vært borti ei som virkelig, virkelig tente på det. Det var fantastisk. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Størrelse betyr noe, men det betyr ikke at jeg trenger å ha bilde, kan finne det ut på egen hånd om vi er kommet så langt og etter dette så trenger jeg ikke å få tilsendt bilde. Så da er muskler og høyde underordnet? Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Har vært borti ei som virkelig, virkelig tente på det. Det var fantastisk. Kom til å tenke på, veldig enkelt å drive utpressing visst noen er kyniske nok og utnytter at menn gladelig sender slike bilder rundt omkring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hvordan skal du gjøre det mot menn, tviler på de fleste bryr seg om penisen sin er på nett Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Folk er naive og kåte og deler mer enn bare bilde av utstyret sitt om de blir oppmuntret. Boom! Og da er det gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg