AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hei! Alltid lurt på dette. Som tittelen sier, blir jenter kåte av å se pikk? Er det ekkelt? Hvorfor er det så mange jenter som blokker gutter/menn som sender bilde av pikken da? Blir de kåte av å suge en penis på samme måte som vi gutter blir tent av å slikke fitte? Eller gjør de det bare får guttens skyld? Anonymous poster hash: 3db5c...bb6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Godt spørsmål det der med hvorfor jenter ikke liker gutter som sender penis-bilder, for såklart de tenner på peniser. Altså, ikke misforstå meg nå - jeg kan godt skjønne hvorfor de syns det er ekkelt å motta slikt (eller oppleve andre slibrige henvendelser) - men jeg klarer ikke helt putte fingeren på nøyaktig hva det dreier seg om. Kan jo være mye kulturelt, da. At det på en måte er en "norm", som man forventes å leve ut i fra, og de fleste føler at stemmer med dem selv. Altså uten at det er noen rasjonell grunn. Jeg tror ikke det er noe "fornuft" i det, de handler vel bare om følelser som er skapt ut i fra normer. Det er andre forventninger til "gutta" - de fleste menn blir ikke støtt om de hadde fått vilkårlige fittebilder (selv om de fleste kanskje ikke ville sett på det som direkte sjarmerende. Jenta hadde fremstått som en "billig hore", kanskje. Som mange likevel gjerne hadde knullet. Men forhold? Not so much). Anonymous poster hash: b6c26...47f Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg blir ikke det Synes det er så teit at det er turn off å sende et random bilde av penis. Hvis jeg vil se så spør jeg heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 jeg vil si de fleste, ja... men ikke alle Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg vil ikke se hverken en hårete tiss eller mus.. Foretrekker ansikt, evnt, kroppsbilder Lenke til kommentar
Chroma Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Bare kjæresten sin, ikke random peniser man evt får på snap. Det er bare turn off. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Nei, blir ikke kåt av å se en penis. Det er ikke ekkelt, men får ingen ladyboner av det. 1 Lenke til kommentar
Cambria Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Nei jeg blir ikke kåt av å se en penis. Har selvfølgelig blitt litt tent av at kjæresten har hatt ståpikk, men da er det tankene rundt at han har det som tenner meg, ikke penisen. Penis i seg selv er ikke ekkelt, men et penishode jeg bare får helt uten forvarsel av en annen gutt er så turn-off så det vil jeg påstå er ekkelt. Lenke til kommentar
Hannah00 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Nei, blir faktisk mer tent av et par kraftige mannehender med blodårer synlig. Eller en muskuløs/bred nakke/skuldre. En mann som dater meg burde heller sende bilde av det enn et penis-bilde! Liker ikke penis-bilder, de gir meg liksom ingenting. Seriøst, et bilde av mannehender er alltid suksess! Endret 19. august 2015 av Hannah00 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg BadCat Skrevet 19. august 2015 Populært innlegg Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Ser ut til at penisens glanstid er over. Endret 19. august 2015 av BadCat 17 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Nei, ha penisen gjemt til den skal på plass. Det er alltid bedre med en sexy mann som ikke vifter med pølsa men heller hisser opp damene med litt ordentlig forspill!!! 2 Lenke til kommentar
Djn Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Det er forsåvidt interessant at homofile menn synes det er mer gøy med penisbilder enn damene gjør - jeg antar det finnes en eller annen forklaring. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Vesten: Jenter blir kåt av utseendet, pene klær, veltrent kropp og sko. Asia: Jenter blir kåte hvis du er snill. Er du etnisk hvit blir jentene ekstra kåte. Fordi hvite mennesker er en mangelvare i Asia. Endret 19. august 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Rakee2 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg er jente, og jeg tenner aldri på bildet av en penis. Jeg skal ikke snakke for alle damer der ute, men de jentene jeg har hatt samtalen med har vært like lite begeistret for dickpics som meg. Grunnen er så enkel som at dere gutter tenner på det visuelle (altså det dere ser) Mens vi jenter tenner mer på hvordan mannen fremstår. 1 Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Jeg blir ikke kåt av det. Jeg blir kåt når gutten hinter til hva han vil og går litt forsiktig frem, for så at jeg tar hånden på buksa og kjenner at han er hard. Kyssing og klining er også et viktig moment. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Her har du svar på spørsmålet ditt. Jenter svarer i videoen på ditt spørsmål. Lenke til kommentar
Fasiten Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 tja... Begge kjønnsorganer er ekle. Fitter er dritstygge, de fleste jentene i denne tråden som sier at de ikke liker penis har sikkert lange roastbiff lefser av stygge lange glitrende skamlipper som dingler mellom beina som gardinene på et vindu i nordavinden. Peniser er jo ikke heller noe særlig bedre. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 tja... Begge kjønnsorganer er ekle. Fitter er dritstygge, de fleste jentene i denne tråden som sier at de ikke liker penis har sikkert lange roastbiff lefser av stygge lange glitrende skamlipper som dingler mellom beina som gardinene på et vindu i nordavinden. Peniser er jo ikke heller noe særlig bedre. Oi, en kar med peniskomplekser altså? Kan legge til at jeg har vært meget heldig på det området 1 Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Wait... Jeg blir ikke veldig tent av randomme fitter. So please ikke alle gutter blir tent. Slikking gjør jeg bare for jentas nytelse, jeg syns det er vanskelig å konsentrere meg om jentas nytelse og selv være hard samtidig og få nytelse samtidig ^^ men idk blir fort tent etter slikking igjen med enkle "tiltak". Men ja... Hmmm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Hvorfor snakker du egentlig om det? Jeg ville bare presisere litt nærmere for han som tror at alle jentene har stygge biffgardiner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg