JDMguy Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hei, jeg lurer på hvor mye en brekksladd sliter på bilen når asfalten er våt? Og hvor mye sliter det på snø? Er bare litt nysgjerrig Lenke til kommentar
Populært innlegg kremt Skrevet 9. august 2015 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2015 Våt cirka 3. Snø rundt 1. 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg War Skrevet 9. august 2015 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2015 Jeg fant løsningen på hvor langt er et tau , det var fra ene til den andre enden. 11 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg fant løsningen på hvor langt er et tau , det var fra ene til den andre enden. Omtrent like lang som halsen på giraffer da. Hele veien til hodet. 3 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg fylte tanken i forgårs. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Det var en som vrengte av gummien en gang... 4 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Som disse morsomme personene prøver å si (selv om det kan være litt vanskelig), så er det veldig forskjellig på bil/fart/føre/dekk o.l. Finnes ikke noe målestokk som kan kvantifisere slitasjen. Slitasjen vil uten tvil være høyere enn ved å kjøre vanlig i en sving. Spørs også om du spinner mens du sladder, eller bare låser hjulene. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Våt og ny asfalt sliter ikke særlig på dekkene. Jeg tok en "peelout" på våt asfalt med et uhell en gang da jeg skulle ta bakkestart i en 50-sone, og vil si at grepet er ca. 30-40% av det på tørr asfalt. Dette er bare fakta jeg drar ut av min store bakende, men med tanke på spørsmålet ditt og de ikke så fullt konstruktive (dog morsomme) svarene du har fått så vil jeg si at det er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Hehe, vet det var litt tåplig spørsmål. Hadde det litt artig for noen uker siden på en parkeringsplass og kom til å tenke på dette. Tenkte også på om håndbrekke ryker til helvette etter noen runder. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Det sliter godt på håndbrekket ditt ja, men det gjør du uansett vær og forhold. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Sliter ikke voldsomt på håndbrekket så lenge du napper nok til at du låser hjulene umiddelbart? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Ikke skoene nei, men du strekker vaieren, så kan hende du må stramme litt etter en stund. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Tja. Hadde en gang en kvalitets-opel record!!. Tok brekksladd med den og da sprakk hele frontruta på tvers. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Tørr veg i solsteik er jo også farlig, olje presses opp og gjør vegen like glatt som våt. Mener det var et lurespørsmål på førerprøven, flest ulykker skjer også på tørr og fin veg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå