spot_ Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Innspill til valg av riktig hovedkort. Maskinen kommer til å bli brukt til hovedsakelig spilling med streaming. Overklokking kan være et alternativ i framtiden. Sitter nå å ser på bla. MSN Z170 KRAIT GAMING -spot Endret 9. august 2015 av spot_ Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hvor mange skjermkort? Ser du for deg ATX? De du finner med lik funksjonalitet vil det variere lite på, helt ned til hvor ofte nye drivere kommer. Finn heller ett som dekker dine behov og sorter etter pris. For eks hvor tett pci-e-sporene står for kort nr 2 kan vippe meg på et kort fremfor et annet. Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 ATX , hovedsakelig 1 skjermkort Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Noen som har noen erfaringer å dele når det kommer til nytt hovedkort på ny socket. Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Nei, ingen som har de.. Okay, da har jeg sjekket litt specs og har bestemt meg for å gå for MSI Z170A Krait Gaming (https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/hovedkort/intelsocket1151/msi-z170akraitgaming/220415.11759/) Spennende, antar delene blir sendt på mandag, så da blir det PC bygging på Onsdag antar e - spot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå