Roar Kneppen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Abstrakt 661 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg forstår det slik at jeg kan gratulere med 68 års dagen ! Å tippe hva som skulle være originalen her må være verre enn å få 6 rette i Vikinglotto. Men det gjør jo ingenting, resultatet av ditt sinnrike etterarbeidet har gitt et glimrende resultat etter min oppfatning. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Vanskelig å sette ord på dette Roar. Det er på en måte tiltrekkende, men samtidig blir det svært preget av pixlenes verden : ) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Vanskelig å sette ord på dette Roar. Det er på en måte tiltrekkende, men samtidig blir det svært preget av pixlenes verden : ) Det skulle egentlig vært enda mer pikslete for da var det mer glitrende, men noe tapte seg underveis i prosessene. Jeg bruker svært ofte piksler og støy som effekter. På fullstørrelse og fullskjerm kommer nok dette noe bedre fram. Jeg lager bilder og overlater perfekt foto til de som kan det. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 GRATULERER MED DAGEN!! Klem fra meg! . Snasent bilde, dekorativt og interessant å betrakte. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Grattis med dagen ! Hvis dette har noe med Holmenkollbakken og gjøre, så kunne du jo kalt det for: Turbulens Uansett så ble det utvilsomt ett bilde i din umiskjennelig stil. Stilig ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg har vært innom bildet ditt flere ganger i løpet av dagen. Og som vanlig (fra deg) er det mystisk og elegant, dekorativt og usedevanlig på samme tid. Pirrer fantasien. Mvh Fredrik (Og gratulerer med dagen!). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg