Kikert Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Alle revolusjoner består av krig og drap. Borgerkrig er en revolusjon det også. https://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_Communist_Revolution Og jeg har ikke sagt at vi må bli kvitt alle utlendinger. Det er din mening. Alle revolusjoner består ikke av krig og drap, der er skylappene fremme igjen. Jeg sa aldri at vi må bli kvitt alle utlendinger så det er ikke min mening. Jeg synes rett og slett synd på deg hvis du ikke driver og troller da. Uansett så får du ha takk for en god latter :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Alle revolusjoner består av krig og drap. Borgerkrig er en revolusjon det også. https://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_Communist_Revolution Og jeg har ikke sagt at vi må bli kvitt alle utlendinger. Det er din mening. Alle revolusjoner består ikke av krig og drap, der er skylappene fremme igjen. Jeg sa aldri at vi må bli kvitt alle utlendinger så det er ikke min mening. Jeg synes rett og slett synd på deg hvis du ikke driver og troller da. Uansett så får du ha takk for en god latter :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Det er din uttalelse og du prøver å få din uttalelse til å bli min uttalelse. Revolusjonen i Norge kommer til å starte den også. Bare vent og se. Du undevurdere meg og min kapasitet til å starte en revolusjon. Endret 8. august 2015 av Rioter Lenke til kommentar
After8 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 ..til det bedre. #Anarchism Du forteller ingenting om hvordan du ønsker å oppnå anarkisme. Kunne du ha utdypet litt mer? Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 ..til det bedre. #Anarchism Du forteller ingenting om hvordan du ønsker å oppnå anarkisme. Kunne du ha utdypet litt mer? Vel. Alt de andre har sagt hittil er feil. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 (endret) For å oppnå anarkisme, se Emma Goldman eller Mikhail Bakunin. Endret 9. august 2015 av Pinng Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Anders Behring Breivik er godt eksempel på anarki. En person som ikke anerkjenner statlig makt. Haha. Idiot. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 (endret) ..til det bedre. #Anarchism Du forteller ingenting om hvordan du ønsker å oppnå anarkisme. Kunne du ha utdypet litt mer? Jeg ønsker å "oppnå" anarkisme ved at folk innser at anarkisme er det eneste rette. Endret 9. august 2015 av Pinng Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Du snakker stort om anarkisme, men har ingen handling. Skal du starte å handle og begynne en borgerkrig for å knuse systemet. Eller skal du kun prate og vise ingen handling? Direkte handling er sentralt i anarkismen. Tør du komme til meg å si det du sier der fjes til fjes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå