Gå til innhold

Jeg skal endre verden

Anbefalte innlegg

Alle revolusjoner består av krig og drap. Borgerkrig er en revolusjon det også.

https://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_Communist_Revolution

Og jeg har ikke sagt at vi må bli kvitt alle utlendinger. Det er din mening.

Alle revolusjoner består ikke av krig og drap, der er skylappene fremme igjen. Jeg sa aldri at vi må bli kvitt alle utlendinger så det er ikke min mening. Jeg synes rett og slett synd på deg hvis du ikke driver og troller da.

Uansett så får du ha takk for en god latter :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle revolusjoner består av krig og drap. Borgerkrig er en revolusjon det også.

https://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_Communist_Revolution

Og jeg har ikke sagt at vi må bli kvitt alle utlendinger. Det er din mening.

Alle revolusjoner består ikke av krig og drap, der er skylappene fremme igjen. Jeg sa aldri at vi må bli kvitt alle utlendinger så det er ikke min mening. Jeg synes rett og slett synd på deg hvis du ikke driver og troller da.

Uansett så får du ha takk for en god latter :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Det er din uttalelse og du prøver å få din uttalelse til å bli min uttalelse. Revolusjonen i Norge kommer til å starte den også. Bare vent og se. Du undevurdere meg og min kapasitet til å starte en revolusjon.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

..til det bedre.

#Anarchism

Du forteller ingenting om hvordan du ønsker å oppnå anarkisme. Kunne du ha utdypet litt mer?

Jeg ønsker å "oppnå" anarkisme ved  at folk innser at anarkisme er det eneste rette.

Endret av Pinng
Lenke til kommentar

Du snakker stort om anarkisme, men har ingen handling. Skal du starte å handle og begynne en borgerkrig for å knuse systemet. Eller skal du kun prate og vise ingen handling?

Direkte handling er sentralt i anarkismen. Tør du komme til meg å si det du sier der fjes til fjes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...