Gå til innhold

Jeg skal endre verden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anarkist er begynnelsen og starten på alt. Monarki/diktator er det som kommer etter anarkist.

Norge som erobret alle andre viking nasjoner. Norge var en nasjon som erobret andre nasjoner.

Mennesker starter slik

1. Anarkist

2. Monarki/diktator

3. Republikk

4. Parlamentarisme

5. Kommunisme

6. Nazisme

7. Facister

8. osv osv osv osv

Du vil altså tilbake til starten. Så mennesker kan erobre hverandre på nytt.

Så de mektige kan erobre anarkistene og omgjøre dem om til slaver.

Under den franske revolusjon var det anarki. Det hele endte med at Napoleon ble en monark.

Norge i begynnelsen var en dritt. Også erobret Norge andre nasjoner og voldtok dem veldig hard.

Norwegian_petty_kingdoms_ca._930.png

Anarkist nasjoner i dag!

1. Mexico

2. Brazil

Mexico fjernet sin monark. Fikk anarki og nå har hele nasjonen gått til helvete.

https://en.wikipedia.org/wiki/Maximilian_I_of_Mexico

Brazil fjernet sin monark. Fikk anarki og nå har hele nasjonen gått til helvete.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_monarchs_of_Brazil

Endret av Rioter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Anarkisme er ikke synonymt med lovløse tilstander. Loven håndheves av folket.
Anarkisme går hånd i hånd med ikke-autoritær kommunisme, men inkluderer individualisme.
Anarkister respekterer hverandre, også forskjeller. Flertallsdiktatur vil ikke forekomme.

"Anarkist-nasjon" er et oxymoron.

Lenke til kommentar

Anarkisme går hånd i hånd med ikke-autoritær kommunisme, men inkluderer individualisme.

Anarkister respekterer hverandre, også forskjeller. Flertallsdiktatur vil ikke forekomme.

Det vil alltid komme en person som samler folket og erobrer andre mennesker. Det er menneskelig historie og har pågått i tusenvis av år. Det pågår fortsatt idag i 2015.

1. Sør-Amerika

2. Midtøsten

3. Ukraina

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det vil alltid komme en person som samler folket og erobrer andre mennesker. Det er menneskelig historie og har pågått i tusenvis av år. Det pågår fortsatt idag i 2015.

1. Sør-Amerika

2. Midtøsten

3. Ukraina

Du har veldig dårlig tro på menneskeheten.

Lenke til kommentar

Du har veldig dårlig tro på menneskeheten.

Mennesker er dumme sauer. Bortsett fra oss nerder på dette forumet. Så er de fleste dumme sauer som følger den store mektige statsministeren i Norge. Også feirer vi kongen på 17 mai. De sier vi feirer grunnloven, men i realiteten feirer folket kongen. Går forbi slottet og vinker til kongen hvert eneste år. Dumme dumme sauer.

Mennesker i Norge er så dumme at de tror det finnes snille og slemme muslimer.

Moderat = Snill muslim

Radikal = slem muslim

Mennesker i Norge er så dumme at de tror på alt politikerne sier. Mennesker i Norge er så dumme og de ikke tør å snakke imot lærene på skolen. De aksepterer anmerkninger og fravær. De aksepterer at læreboken alltid er 100% riktig, selv om mye av det som står der er feil.

Endret av Rioter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mennesker er dumme sauer. Bortsett fra oss nerder på dette forumet. Så er de fleste dumme sauer som følger den store mektige statsministeren i Norge. Også feirer vi kongen på 17 mai. De sier vi feirer grunnloven, men i realiteten feirer folket kongen. Går forbi slottet og vinker til kongen hvert eneste år. Dumme dumme sauer.

Jeg ser hvor du vil hen. Men det behøver ikke å forbli slik. Folk som opplever motgang (spesielt økonomisk) begynner å klippe ulla si selv så fort de forstår hvordan man legger sammen 2 og 2.

Lenke til kommentar

Jeg ser hvor du vil hen. Men det behøver ikke å forbli slik. Folk som opplever motgang (spesielt økonomisk) begynner å klippe ulla si selv så fort de forstår hvordan man legger sammen 2 og 2.

Mennesker er så dumme at de lar staten bestikke dem med penger. Jeg sikter til NAV som bestikker mennesker slik at staten hindrer opprør. NAV er offentlig kriminalitet på sitt beste.

Du kan kun oppnå ditt mål bare ved krig. Det betyr at du må starte en borgerkrig for å knuse systemet. Klarer du å samle nok mennesker til dette? En ting er å snakke om det. Så er du som de fleste politikere som kun snakker? Eller er du en person med handling som Hitler, Mao Zedong, George Washington, Napoleon Bonaparte, eller Ho Chi Minh? Handlinger er mektigere enn ord. Du snakker stort om anarkisme, men har ingen handling. Skal du starte å handle og begynne en borgerkrig for å knuse systemet. Eller skal du kun prate og vise ingen handling?

Endret av Rioter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow, like gøyalt å lese dette som å se på "Doomsday preppers" på Discovery channel. Det er altfor mange av de dere kaller "sauer" så ønskene deres om et kolaps av samfunnet går nok i dass.

Hvis det hadde vært anarki og visse sosialt uaksepterte ting der folk tok loven i sine egne hender, hva ville vært akseptert som er ulovlig i dag (bortsett fra narkotika og liknende)? Hva ville skjedd med forsking og fordeling av ressurser? Hva med rikdom/ penger, det er menneskelig natur å samle mest mulig, selv på bekostning av andre. Hva med mordere, voldtektsmenn og barnemishandlere, hvem skal ta dem hvis man ikke har en organisert gruppe som tar seg av det?

Det utopiet du snakker om er en fantasi som er umulig med tanke på menneskers natur og størrelsen på samfunnet. Hvis de problemene jeg nevner over løses på en organisert måte så er det ikke anarki lenger og ditt utopi er gravlagt.

Jeg tror ikke du engang vet hva anarki er "Anarchy is the condition of a society, entity, group of persons or single person which does not recognize authority" Så igjen, uten noen form for autoritet i det hele tatt, hva skjer da?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Wow, like gøyalt å lese dette som å se på "Doomsday preppers" på Discovery channel. Det er altfor mange av de dere kaller "sauer" så ønskene deres om et kolaps av samfunnet går nok i dass.

Hvis det hadde vært anarki og visse sosialt uaksepterte ting der folk tok loven i sine egne hender, hva ville vært akseptert som er ulovlig i dag (bortsett fra narkotika og liknende)? Hva ville skjedd med forsking og fordeling av ressurser? Hva med rikdom/ penger, det er menneskelig natur å samle mest mulig, selv på bekostning av andre. Hva med mordere, voldtektsmenn og barnemishandlere, hvem skal ta dem hvis man ikke har en organisert gruppe som tar seg av det?

Det utopiet du snakker om er en fantasi som er umulig med tanke på menneskers natur og størrelsen på samfunnet. Hvis de problemene jeg nevner over løses på en organisert måte så er det ikke anarki lenger og ditt utopi er gravlagt.

Jeg tror ikke du engang vet hva anarki er "Anarchy is the condition of a society, entity, group of persons or single person which does not recognize authority" Så igjen, uten noen form for autoritet i det hele tatt, hva skjer da?

Anders Behring Breivik er godt eksempel på anarki. En person som ikke anerkjenner statlig makt.

Borgerkrig er løsningen. Man må knuse systemet og det kan kun oppnås gjennom borgerkrig.

En revolusjon starter med krig og ender med fred.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Jeg vil oppfordre deg til å studere litt historie. Gjerne norsk også.

Jeg oppfordrer deg til å vise handling. Ikke bare prate som disse hyklerske politikerne.

Når det gjelder Breivik. Han er ikke en terrorist. Han er en rebell som tok et oppgjør med staten. Prøvde å starte borgerkrig og føre Norge gjennom en revolusjon. Breivik er en norsk nasjonalhelt.

Når det gjelder alle disse såkalte anarkistene. Dere er ikke noe annet enn feiginger som bare prater og prater, men viser ingen handling.

Lenke til kommentar

Hva har du gjort da Rioter? Virker som det bare er i kjeften på deg også. Tror muligens innleggene dine blir slettet fordi de er "radikale" noe jeg håper ikke skjer. Vi trenger litt galskap her i Norge, det må jo være noen besøkende på lukket avdeling :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva har du gjort da Rioter? Virker som det bare er i kjeften på deg også. Tror muligens innleggene dine blir slettet fordi de er "radikale" noe jeg håper ikke skjer. Vi trenger litt galskap her i Norge, det må jo være noen besøkende på lukket avdeling :p

Liker du ikke mine meninger så er det ditt problem. Du følger strømmen og er politisk korrekt. Jeg er det motsatte av deg og det er ditt problem. Ikke mitt!

Lenke til kommentar

Du skal endre verden, men innordner deg komforme regler ved å bli medlem av dette forumet, samt at du appelerer til det demokratiske i mennesket ved at du bruker den demokratiske retten til ytringsfrihet for å få folk med deg i en gruppe. Ok.

Og det samme gjør muslimene i Norge som ønsker et islamsk stat. Så hva er problemet?

Man må bruke systemet for å beseire systemet.

Lenke til kommentar

Liker du ikke mine meninger så er det ditt problem. Du følger strømmen og er politisk korrekt. Jeg er det motsatte av deg og det er ditt problem. Ikke mitt!

Selvfølgelig liker jeg dine meninger, mangfold er bra, det er en grunn til at jeg skrev at jeg håper de ikke slettes. Hva vet du om at jeg følger strømmen og er "politisk korrekt"? Er det et problem hvis jeg er, som du sier, det motsatte av deg?

Jeg ønsker at samfunnet skal forandres radikalt jeg også, men det du snakker om er svada og kan ikke gjennomføres før det er for sent. Det vil si når samfunnet er så langt nede og ødelagt at fremgangen til menneskene som lever der ikke kan fortsette. Vi trenger forandring på en stabil måte som tar vare på alt vi har oppnådd så langt. Å forandre noe på en destruktiv måte er negativt uansett hvordan du vrir og vender på det.

Edit; Mye skrivefeil der gitt, opphetet diskusjon :rofl:

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar

Selvfølgelig liker jeg dine meninger, mangfold er bra, det er en grunn til at jeg skrev at jeg håper de ikke slettes. Hva vet du om at jeg følger strømmen og er "politisk korrekt"? Er det et problem hvis jeg er, som du sier, det motsatte av deg?

Jeg ønsker at samfunnet skal forandres radikalt jeg også, men det du snakker om er svada og kan ikke gjennomføres før det er for sent. Det vil si når samfunnet er så langt nede og ødelagt at fremgangen til menneskene som lever der ikke kan fortsette. Vi trenger forandring på en stabil måte som tar vare på alt vi har oppnådd så langt. Å forandre noe på en destruktiv måte er negativt uansett hvordan du vrir og vender på det.

Edit; Mye skrivefeil der gitt, opphetet diskusjon :rofl:

Politikken i Norge har blitt infiltrert av illegal aliens. Det finnes ingen håp. Siste alternativ er revolusjon og borgekrig.

I denne videoen ønsker denne innvandrer jenta at Norge skal ta imot 10000 syriske flyktninger. Dette er synlig infiltrasjon av norsk politikk.  http://www.tv2.no/v/942860/

Fienden har infiltrert Norge!

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Revolusjon og borgerkrig er to forskjellige ting. Jeg er for en liten revolusjon, men borgerkrig blir litt for drastisk. Forøvrig høres du ut som en rasist mer enn en som vil forandre samfunnet til det bedre. Å kvitte seg med alle utlendinger løser ingenting, vi vil fortsatt ha store grunnleggende problemer som ikke har noen ting å gjøre med utlendingene.

For at Norge skal kunne bli et utopi så må også resten av verden gå gjennom en forandring, du har skyggelapper på. Det er meningsløst å diskutere med noen som er så låst som deg og dine kvasirasistiske kommentarer.

Takk for meg, ha en god kveld :) :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Revolusjon og borgerkrig er to forskjellige ting. Jeg er for en liten revolusjon, men borgerkrig blir litt for drastisk. Forøvrig høres du ut som en rasist mer enn en som vil forandre samfunnet til det bedre. Å kvitte seg med alle utlendinger løser ingenting, vi vil fortsatt ha store grunnleggende problemer som ikke har noen ting å gjøre med utlendingene.

For at Norge skal kunne bli et utopi så må også resten av verden gå gjennom en forandring, du har skyggelapper på. Det er meningsløst å diskutere med noen som er så låst som deg og dine kvasirasistiske kommentarer.

Takk for meg, ha en god kveld :) :)

Alle revolusjoner består av krig og drap. Borgerkrig er en revolusjon det også.

https://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_Communist_Revolution

Og jeg har ikke sagt at vi må bli kvitt alle utlendinger. Det er din mening. Mitt eneste mål er å sparke ut alle folk fra Midtøsten og Afrika. Polske, svensker, asiatere og indere skal få lov til å bli igjen i Norge. Pakistanere derimot er gærne muslimer og de må kastes ut. Tyrkere må også kastes ut! Tyrkerne kan flytte hjem til Tyrkia og tilbe Erdagon. Det er ikke noe krig i Tyrkia, men tusenvis av tyrkere blir asylsøkere i Norge hvert eneste år.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...