Capa Barsavi Skrevet 8. august 2015 Rapporter Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Hei! På mandag skal jeg på et arrangement hvor jeg må bruke dress. Planen var å bruke dagen i dag(lørdag) på å finne meg en marineblå dress ala ToS, men av forskjellige grunner ble det umulig. Sitter da igjen med en grå moods dress, arvet av en venn, med grå og svakt rosa ruter + div skjorter. Hadde satt pris på om noen med litt kunnskap kunne pekt på hvilken kombinasjon som funker best. Nei, jeg har ingen skjorter eller slips som er rosa...Selv holder jeg en knapp på hvit skjorte. EDIT: Ser det blir litt dårlig fargegjengivelse med mobilkamera. Men rutene på den rutet skjorten er altså lilla, og det skal være mulig og se det rosa i dressen på hvertfall ett av bildene. De to andre skjortene er forøvrig lyseblå og hvit. På forhånd: Tusen, tusen takk kjære guruer! Endret 8. august 2015 av Capa Barsavi Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 8. august 2015 Rapporter Del Skrevet 8. august 2015 Den første er klart best. Nr 2 blir for bråkete, og nr 3 har for liten krage. 3 Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 8. august 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2015 Takker og bukker! Kragestørrelsen hadde jeg ikke lagt merke til, fin observasjon. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. august 2015 Rapporter Del Skrevet 14. august 2015 Den første er klart best. Nr 2 blir for bråkete, og nr 3 har for liten krage. Enig angående kragen, men skjorten går vel relativt greit sammen med jakken på bilde nr. 2? Kanskje det hadde vært bedre med et annet slips? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 15. august 2015 Rapporter Del Skrevet 15. august 2015 Det blir både farge- og mønster krasj. Kragen, mønsteret og fargen er ganske uformell, mens dressen er formell. Det kunne gått med en lys blå eller rosa rutete skjorte og et enfarget, mørkeblått slips Men slik det er nå blir det for urolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå