Gå til innhold

Ghost Recon Wildlands

Gjest Bruker-68389

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt på gjerdet. Elsket de gamle Ghost Recon-spillene, men er dette rett vei for serien å gå? Ser ikke helt for meg at vi er "ghosts" lengre. Ikke glem at Ghost-navnet kommer av at de sniker seg inn, gjør jobben og sniker seg bort uten å bli oppdaget. De er like usynlige som spøkelser - derav navnet ghosts (spøkelser). Derfor hadde de første spillene en "insta-kill" som stanard. Blir du skutt én eneste gang er du som regel død. Traileren ser morsom ut, men ser for meg at det stort sett bare blir fullstendig kaos på linje med Call of Duty i en åpen verden. Så tenker vi ren spillmekanikk kan det bli bra, men hvor "ghost recon" blir det?

Dessverre ser vi det samme i blandt annet Rainbow Six. RS brukte å dreie seg om å planlegge oppdraget, snike seg inn og få jobben gjort så stille som mulig, men i det siste har det blitt mer og mer run 'n gun. :(

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker det jeg ser. Håper bare hvert enkelt oppdrag/oppgave blir mer komplekse enn i spill som Far Cry 4. Lite som er så stusselig som å bruke masse tid på transport, for så å angripe en base med en liten håndfull folk, sprenge en bensintank, og så ta fatt på en lang transportetappe i kjedelige omgivelser. 

Lenke til kommentar

Det har bare vært 1 ghost recon spill med 2 xp pakker.

Og det har bare vært 3 rainbow six spill(med en drøss xp pakker)

Det var til gjengjeld et fantastisk ghost recon-spill.

Det jeg virkelig liker med serien, kontra rainbow six, er muligheten til å drive stridsledelse underveis i oppdraget. 

Lenke til kommentar

Det har bare vært 1 ghost recon spill med 2 xp pakker.

Og det har bare vært 3 rainbow six spill(med en drøss xp pakker)

Det var til gjengjeld et fantastisk ghost recon-spill.

Det jeg virkelig liker med serien, kontra rainbow six, er muligheten til å drive stridsledelse underveis i oppdraget.

Liker begge deler.

Spillene har sine likheter, men er såpass forskjellige at GR føltes nytt ut når det kom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...