AfterGlow Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Artig nytt produkt kan snart bestilles.Denne mobilladeren fjerner ledningsrotet – og ser ut som en brødrister Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Artig at de alltid forsøker å skjule den tjukke ledningen som kommer ut bak slike produkter på bildene. 6 Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Ville heller skrevet ", men ser ut som en brødrister". Ikke mye fin den saken Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) "Ledningsrot" av to mobiler? Bytter ut en (to) tynn(e) ledning(er) som stikkes inn i mobilen(e) med en brødrister og en tykk ledning som tar mye mer øye- og bordplass? Pass Endret 8. august 2015 av Lutra 7 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 From the makers of the toaster looking like a gigantic charger. 2 Lenke til kommentar
Printerstøv Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Dette er sånn Apple-folk elsker.. Lol Lenke til kommentar
danjah Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Ingen dårlig idé, men misliker designet. Synes også kvaliteten ser litt halvveis ut. Men en smekker ladestasjon for fire enheter kunne vi trengt her hos oss.. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 jeg ser at den kun støter de nyere mobilene . Da er poenget med en slik veldig begrenset Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Dette er sånn Apple-folk elsker.. LolDu er bare misunnelig. BTW: finnes det adapter for micro usb? Endret 8. august 2015 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 "Laderen kommer med fire propietære adaptere som er kompatible med både Lightning-standarden og mikro-USB, slik at du kan bruke den med både iOS- og Android-baserte enheter." Bare så det er nevnt: Windows enheter er også kompatible med mikro-USB. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Burde vært trådløs lading, ellers ser jeg lite vits i et slikt produkt. Lenke til kommentar
Trolliucuz Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Burde vært trådløs lading, ellers ser jeg lite vits i et slikt produkt. Kommer en slik versjon når Apple finner opp trådløs ladning! 2 Lenke til kommentar
mmm... Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Denne kunne vært nyttig om den var i stand til å eliminere faren for brann under lading. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Spretter telefonene opp når de er ferdigladet? 1 Lenke til kommentar
Geir Sandvik2 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Burde vært trådløs lading, ellers ser jeg lite vits i et slikt produkt. Har brukt trådløs lading et år nå og skjønner ikke hvorfor ikke det er mer utbredt. Det er da ikke mange som plugger inn tannbørsten for lading. (Og hvem vil ha en ekstra brødrister på benken?) Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Burde vært trådløs lading, ellers ser jeg lite vits i et slikt produkt. Kommer en slik versjon når Apple finner opp trådløs ladning! jeg tipper at det er mange produsenter som ikke tør å lage noe slikt før Apple koner med støtte til det ellers så burde også ha støtte for flere forskjellige tilkoblinger , alt fra de gamle Nokia tilkoblingene til alle usb standardene Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Dette er sånn Apple-folk elsker.. LolDu er bare misunnelig. BTW: finnes det adapter for micro usb? Lol typisk apple holdning dette Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Å nei ikke ledninger Fordi en brødrister ser så fet ut midt på bordet Tar heller ledning"kaos" lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg