Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva bør marit bjørgens baby hete?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

navn nå til dags er til å spy av synes jeg...  "emanuel", "ismael" "lukas" "casper" "romeo" "theodor"... helt sykt trashy søppelnavn... gi ungen et vanlig norsk navn... 

Helt enig! Å gi barn navn med små forbokstaver er barnemishandling og skulle vært straffbart.

• Liker 7
Lenke til kommentar

navn nå til dags er til å spy av synes jeg...  "emanuel", "ismael" "lukas" "casper" "romeo" "theodor"... helt sykt trashy søppelnavn... gi ungen et vanlig norsk navn... 

Ja tenk deg navn som Henrik som opprinnelig er fra Nederland - tyskland og som betyr hjemmets hersker... Grusomt! Nei her trenger vi virkelig Nordiske Navn som Thor , Toke og Thorsten eller Frida , Astrid og Hilda...

Nei, ungen bør få et navn som passer barnet og familien.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ja tenk deg navn som Henrik som opprinnelig er fra Nederland - tyskland og som betyr hjemmets hersker... Grusomt! Nei her trenger vi virkelig Nordiske Navn som Thor , Toke og Thorsten eller Frida , Astrid og Hilda...

Nei, ungen bør få et navn som passer barnet og familien.

Toke? noget harry... men fremdeles bedre enn slike white trash moderne "bohemnavn" som de lavtutdannede gir ungene sine nå til dags. "oliver" haahaha

Lenke til kommentar

Marit kommer fra bøgda i indre Trøndelag. Hvis dere vil gjette på hva barnet skal hete, så bør dere sjekke hva barnets oldeforeldre heter. Oppkalling er en fortsatt en vanlig tradisjon der.

Sist jeg sjekket må det nødvendigvis være en mannsperson inne i bildet også. Har ikke den fjerneste anelse om sivilstatusen til Marit Bjørgen, men lever godt for det. :) Men burde ikke faren strengt tatt ha noe å si? Med mindre det er en stammekriger fra en jungel i Kenya eller noe sånt. Ser alltid litt rart ut med navn som N'Gnu'n'direa Jensen, for å si det sånn. :p

Lenke til kommentar

Marit kommer fra bøgda i indre Trøndelag. Hvis dere vil gjette på hva barnet skal hete, så bør dere sjekke hva barnets oldeforeldre heter. Oppkalling er en fortsatt en vanlig tradisjon der.

Sist jeg sjekket må det nødvendigvis være en mannsperson inne i bildet også. Har ikke den fjerneste anelse om sivilstatusen til Marit Bjørgen, men lever godt for det. :) Men burde ikke faren strengt tatt ha noe å si? Med mindre det er en stammekriger fra en jungel i Kenya eller noe sånt. Ser alltid litt rart ut med navn som N'Gnu'n'direa Jensen, for å si det sånn. :p

Fred Børre Lundberg

MOBEN_20120803-_J0A8128.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...