Christopher99 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Vet noen hvor man kan se adsl sentralene til telenor? På kapaks ser jeg ikke avstand til sentral lenger. Mener jeg kunne det før, eller er dette noe telenor ikke er så glad for at folk vet? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Skriver inn nummer /adr i "nytt abo" hos isp så sier den hvor langt det er til sentral? Endret 8. august 2015 av War Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Skriver inn nummer /adr i "nytt abo" hos isp så sier den hvor langt det er til sentral? Prøver dette hos telenor men det står bare forventet hastighet. Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Noen flere forslag? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Ser de har tatt det bort. Hva med å ringe de på mandag, så sjekker de på 1-2-3 Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Denne? http://metrolive.telenor.no/metro2-application-kapaks-web/ Når jeg søker på min gateadresse får jeg frem: Total linjelengde inkludert inntak: 543 meter Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Hvor på sida står dette for deg, lineinformasjon? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg søkte på min adresse. Og jeg merker at velger jeg ADSL får jeg ikke opp linjelengden. Men søker jeg på VDSL så dukker den opp på ca 1025 meter. 1 Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Der står det ja! 3476m er litt langt :/ Men takk for hjelp Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Om de tilbyr det må skap i gatene og annet utstyr kunne dekke det. Hva gjør de om 5 i en gate bestiller dette her og der. Mitt lokale selskap hadde gigafiberswitch i skapet, delt på 22 boliger (+ 7 som takket nei /fremtidskunder) som de selger 150til om boligene vil. Bare i min gate hadde vi fått 45mb pr om alle lastet ned samtidig (på papiret) Da jeg maste om 1000, så sa de at det var mulig å skaffe slikt utstyr hjemme hos meg, men jeg måtte bli med på kostnadene i skapet for å oppgradere der som burde bety 10gb-switch. Koster sikkert 50 laken sånn de bestiller og monterer gjennom selskap på selskap. Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 De tilbyr ikke vdsl her nei. Har aldri hatt noe godt inntrykk av telenor, jeg vet at kabelen er lagt under vann til øya her. Den er ustabil og telenor gir som vanelig blanke f**n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå