Gå til innhold

Sildajazz 2015 - Haugesund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere enn Ragnar som har blitt lekne ser jeg;) dette var jo frøktele' morosamt! Hva i himmelens navn du har gjort i V1, vet ikke jeg, ser ut som fisheye pluss nogo attåt. Riktig snålt og artig ble det. I V2 ville jeg tatt et kutt i toppen så jeg fikk vekk disse tversoverfjølene der, blir et roligere bilde da. I V3 ville jeg også tatt et toppkutt, like ned i plakaten. Ellers flotte bilder til å bli glad av! :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for din fine kommentar av denne billedserien fra Sildajazzen her i Haugesund. Nei , jeg vil ikke kappe noen ting for bildene skal være som jazz litt urytmisk og rotete. Det er jo dette litt rotete i Jazzen som sjarmerer så hvorfor ikke bildene også?

Dersom du har Photoshop/Element kan du gjøre som jeg har gjort i V1. Jeg skal forklare deg en annen gang hva jeg har gjort med V1 for jeg må gå inn på en annen maskin hvor jeg har fotoprogrammet og tar etterbehandlingen av bildene. Jeg husker ikke helt i hode mitt her og nå hva som ble gjort så jeg må på nytt ta steg for steg med en ny behandling av et annet bilde. Har du tid å vente?

Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar

Tusen takk for din fine kommentar av denne billedserien fra Sildajazzen her i Haugesund. Nei , jeg vil ikke kappe noen ting for bildene skal være som jazz litt urytmisk og rotete. Det er jo dette litt rotete i Jazzen som sjarmerer så hvorfor ikke bildene også?

Dersom du har Photoshop/Element kan du gjøre som jeg har gjort i V1. Jeg skal forklare deg en annen gang hva jeg har gjort med V1 for jeg må gå inn på en annen maskin hvor jeg har fotoprogrammet og tar etterbehandlingen av bildene. Jeg husker ikke helt i hode mitt her og nå hva som ble gjort så jeg må på nytt ta steg for steg med en ny behandling av et annet bilde. Har du tid å vente?

Mvh Torbjørn

Det er nok du som må vente Torbjørn, for jeg har ikke Photoshop jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...