HelenaN Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Takk for hyggelig liten fototreff! Kun to deltaker denne gangen, men det var en fin kveld og ble relativt mange bilder, så jeg lager en bildetråd likevel. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) et spontant treff, men var glad at vi kom oss dit. mange flotte bilde fra deg, liker spesilet nr 1 fint lys og fargetoner, 6 flott skygger og lysstjerner, 11 flott toner og silkemyk vanneffekt (brukte du lang eksponering og filter her?), 12 fin komposisjonm, fin effekt av bølger og refleksjonen. mine bilder: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Endret 10. oktober 2015 av krøllx Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Takker! Ja, jeg brukte et "10 stop" gråfilter (ND-filter) og 30 sek. lukkertid. Mange stilige du også! Vanskelig å velge favoritter, men tror det er nr. 1 (perspektivet, detaljene og mönstrene i den uskarpe bakgrunnen), 2 (komposisjonen, de lange skyggene og teksturene i sanden), 5 (nydelige gulltoner og skyer) og 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå