Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 i så fall, hvilken og med hva slags abonnement? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Min er en iPhone 6+ 128 GB, med kontantkort fra Chili Mobil. Den er alt for stor til å være primærtelefon. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Har en iPhone 4, 3GS og 3G, men har ikke noe ekstra abonnement. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) http://www.spareone.com/spareone/spareone-plus-emergency-phone.php tvillingsim, hadde kontantkort i den tidligere men kortet var plutselig deaktivert når jeg trengte den, så gikk for tvillingsim istedet Endret 8. august 2015 av technicality Lenke til kommentar
Newton Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 En 1. generasjon iPhone, uten ekstra abonnement. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Min er en iPhone 6+ 128 GB, med kontantkort fra Chili Mobil. Den er alt for stor til å være primærtelefon. Hvorfor bruker du ikke bare tvillingsimkort i den? 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Har en "dum" Samsung uten kamera som jeg kjøpte for maks 200 kroner som reservetelefon. Den er uten abonnement. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg har alltid et tvilling-SIM i lommeboken, og diverse gamle mobiler i reserve. Kona bruker min reserve Nexus 5, håper å få denne tilbake når jeg har fikset hennes knuste Z1C. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Samsung S6 som primærtelefon, har tvillingkort i min gamle Note 3. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Hadde et eldre 7" Samsung Galaxy Tab som reservetelefon. Når primærtelefonen ikke fungerte, brukte jeg Tab´en. Den er faktisk en forvokst mobiltelefon som kan ringe, men samtalene blir alt annet enn private. Samtalene går nemlig på høyttaler. Veldig kjekk å ha. Desverre satte jeg inn SIM-kort-omformeren uten SIM-kort inni, og knakk alle pinnene når den skulle ut igjen. Så nå er den kun Wifi. Lurer på å skaffe noen Windows Phone-greier siden man kan få dem til en hyggelig pris. Jeg er nysgjerrig på Windows, men er ikke klar for å bytte ut min meget gode Android-telefon som primærtelefon. Kjenner jeg Sony rett, så knuser displayet snart. Da kjøper jeg en Lumia samme dag. Har ikke noe spesiellt abonnement for den. Jeg tar ut det SIM-kortet jeg har i primærtelefonen når jeg skal bruke reservetelefon. Endret 8. august 2015 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 MS 640 XL her og HTC X one som reserve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå