HP_ Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 skulle ta en sikkerthets kopi av en ny dvd film eg har kjøpt i sted og alt gikk greit.. helt til eg skulle spille den i dvd spilleren (dvdr880..) den står og "reader" lenge, og så kommer det opp no disc. når eg setter den i pcen så funker det helt fint... bruker smartbuy sine dvd+r 4.7 GB 1-2.4x noen som vet grunnen? Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Regner nok med at din stasjonære dvd spiller ikke takler brente dvd'er - det er ca 20% av dem som ikke gjør det. Kan også være at dvd spilleren din er ekstra følsom ovenfor media - prøv med et annet merke på dvd platen.Jeg har også en dvd spiller som ikke leser platene mine, og min første tanke var da at noe var galt- ga platene til en kompis, og fikk tilbakemelding om at hans spiller leste begge platene , både r og rw. Så du skal ikke se bort i fra at du kanskje må investere i ny spiller. Lenke til kommentar
HP_ Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 brukte nero ja... den skal lese dvd+r og kosta 4000 så har ikke tenkt å kjøpe ny.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Nero har en bug, litt avhengig av hvilken versjon du bruker. Den gjør noe med filsystemet, som gjør at du får dvder av typen 'non-compliant', altså plater som ikke vil avspilles i alle spillere. Jeg endte opp med et par tre ølbrikker før jeg fant ut det, jeg også. Nå bruker jeg DVD Decrypter til å brenne dvd-video, og jeg har ennå *bank i bordet* ikke laget en 'non-compliant' dvd med det. http://www.dvddecrypter.com Hvis du har VIDEO_TS og AUDIO_TS mapper, dvs. 'løse' filer, kan du kompilere et image med ImgTool. http://www.coujo.de/download/Classic_0.90B8.zip Fint som f. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå