Kenneth Solfjeld Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Hei! Har et problem med at vindusviskerne ikke slår seg av på normalt vis. De går 10-15 ganger, før de stopper rett opp på ruta. Kan det være releet? Jeg er usikker, så ber om tips. På forhånd takk. Endret 20. august 2015 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Hei, har mekket litt på viskerne til 8l'n min. Har ikke vært ute for ditt problem, men tror jeg bare ville byttet viskermotor. Evt få fatt i en brukt en fra donor. For det er i viskermotoren problemet sitter. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Jeg hadde en liten mistanke om at det kunne være det. Heldigvis har jeg en utrangert 97 Audi A4 1.9TDI stående, og jeg tror viskermotoren fra denne skal passe. Endret 8. august 2015 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 På min BMW var det reléet som fikk viskerene til å stoppe i feil posisjon. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Ja det virker som et intervall problem, noe som kan ha med releet å gjøre. Blir å bytte det først uansett for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Da var vindusviskermotoren byttet, men det viste seg at problemet ikke ligger der. Så neste spørsmål: Er det noen som vet relenummeret til viskersystemet? Finner ikke tak i layouten til releboksen, så da kan det for enkelthets skyld være greit med relenummeret. En kompis mener det er 2 releer til vindusviskere i akkurat denne modellen, men ikke 100% sikker. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Rimelig sikker på at det er relee nr 377. Har et slikt liggende så send pm hvis du er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå