Håvard Fossen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Avlange helger og «hjemmekontor» med utsikt over Rondeslottet har rykket betraktelig nærmere. Nå trenger jeg ikke gaffatape for å få mobilt bredbånd på hytta.KOMMENTAR: Ut med gaffatape og slideshow-TV Lenke til kommentar
tness Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Hvorfor reiser du på hytta i utgangspunktet? Hvis målet er å bruke get appen på en hytte. Når det gjelder effektivitet og produktivitet via hjemmekontor så kan det diskuteres Lenke til kommentar
Behram Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Hvorfor reiser du på hytta i utgangspunktet? Hvis målet er å bruke get appen på en hytte. Når det gjelder effektivitet og produktivitet via hjemmekontor så kan det diskuteres Hvorfor ikke? Har også hytte i området og det er et lite stykke paradis på jord etter min mening. Vil gjerne oppholde meg der mest mulig. Jeg takker for forøvrig for tipset om leverandørbytte! Vi har satt opp fast utendørs antenne og får såvidt 3G med Telenor per idag. 3 Lenke til kommentar
grusape Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Bruker selv en poynting dual 8 dbi antenne også 100 GB med data ifra banzai.No til 549,- per måned. Velger hvilke måneder jeg vil ha det eller ikke. Veldig bra for oss med sommer hytter 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg