Espen Jansen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Skaperne av Black Ops III ser mot fremtiden, og det på mer enn en måte.INTERVJU: – Det er ikke naturlig for oss å gå tilbake i tid Lenke til kommentar
Puro Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Haha, jommen sa jeg smør, enda et COD-spill på vei, haha det blir nummer 20+ på 11 år, kvantitet over kvalitet. 1 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Haha. Det er naturligvis en naturlig utvikling for utviklerne dette. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Haha. Det er naturligvis en naturlig utvikling for utviklerne dette. Vær så snill å ikke siter slike poster med "diskolys" Endret 8. august 2015 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Haha. Det er naturligvis en naturlig utvikling for utviklerne dette. Vær så snill å ikke siter slike poster med "diskolys" Hva behager? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Om jeg skulle fått interesse for serien igjen, så måtte de gått helt tilbake til første verdenskrig, det Cod spillet hadde jeg kjøpt. Eller Napoleons krig Cod, haha det hadde vært tøft. Men ikke noe for Cod crowden vil jeg tro, i alle fall ikke alle. 1 Lenke til kommentar
Nickkiwifreak Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Javel. med mindre dette får terning kast 6 blir det ikke Cod på meg i år. lei alt dette nye gadget pisset som du nesten ikke får lært før det kommer et nytt spill.Ghosts var en bortkaste 500 lapp. AW var ihvertfall mer fargerik og morsommere å spille. ring meg når de annonserer et nytt WW2 spill. hadde vært digg å se Hitlers nedgang med Next Gen Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Next gen my ass, konsollpiss denne spillserien har blitt Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Liker Black Ops 1 og 2. Multiplayermessig så syns jeg Black Ops 1 var overlegen. Likte ikke at Black Ops 2 var fremtidsaktig. Liker ikke det med Black Ops 3 heller. Blir å kjøpe Black Ops 3 kun på grunn av solid Zombiesdel. Håper bare at den blir like bra som i Black Ops 2. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Høy ping har alltid vært problemet.. Fjern pingen å disse spillene ville sikkert vært top Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå