TrulsHE Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg har nå en tilnærmet lydløs pc etter ett prosjekt for en stund siden, men støyen fra vifta på hovedkortet begynner nå å plage meg. Den kommer det nemlig en pipe-lyd fra... Vurderer å gjøre noe med den. Vil denne eller denne kunne erstatte vifta uten at det blir for varmt? Har forresten dette hovedkortet. Og tempen ligger vanligvis på ca 37'C. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ja.vil tror at det holder med bare en stor ribbe istedenfor vifte. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg har hatt et hovedkort i samme serie som deg (KT4 Ultra) Denne var levert med en passiv kjøler.. Zalman sine passive burde ha null problemer med å kjøle hovedkortet ditt da de er av mye bedre design en den jalla aluminiums klossen som funka fint på mitt kort.. (Tar utgangspunkt i at du ikke overklokker, og at det IKKE er prosessoren du snakker om) Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Okey, da blir det nok en slik kjøleribbe på meg. MEN hvilken av de to jeg nevnte er best??? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Microplex funka ikkje akkurat no, men eg rekna med det er dei passive fra zalman du snakka om. (ei blå og ei gul) Isåfall er den blå best. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Funker disse selv om du har overklokket litt og ? f eks nf7-s med xp2500 til xp3200... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Funker disse selv om du har overklokket litt og ? f eks nf7-s med xp2500 til xp3200... Leste ein test av den ein gang - ein plass. Da var den faktisk bedre enn originalkjølaren til NF7-S. Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har den blå fra Microplex på min HTPC (i naborommet til kinoen, og den gamle vifta ulte rett og slett), og temperaturen er faktisk et par grader lavere enn med den originale kjøleren og vifta. Men det må legges til atjeg har en vifte som treffer den litt, for jeg bruker Zalman Flower Cooler der vifta står noen cm utenfor kjøleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå