Gå til innhold

En fuktig kveld i Havana

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Får ta den første skålen i dag jeg da....

Likte dette. Kjapt tenkt og kreativt utført. Likte s/hv versjonen best, der dråpene kom bedre frem.

Ang. fokus i bildet, så er det vel slik det ser ut med det blotte øye utover kvelden.....ting kan bli både klart og uklart.....

Lenke til kommentar

Får ta den første skålen i dag jeg da....

Likte dette. Kjapt tenkt og kreativt utført. Likte s/hv versjonen best, der dråpene kom bedre frem.

Ang. fokus i bildet, så er det vel slik det ser ut med det blotte øye utover kvelden.....ting kan bli både klart og uklart.....

Skål for den Pål! Det gjelder å ha det rette fokuset vet du! ;)

Lenke til kommentar

Friskt, dette! Likte nok V2 best. Kutter du ut det nærmeste glasset så blir det om mulig enda bedre... :)

La ut en litt annerledes variant som V3, kanskje du liker den..;) Artig når folk har forskjellige meninger og favoritter synes jeg. :) hyggelig at du tok en tur innom, det har vært stille her i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

To flotte versjoner av Cubansk leskedriikk , fin bruk av

fokus hvor det ene glasset og bakgrunnen er ute av fokus . Flott komposisjon.

Det eneste måtte være litt luft over sugerøret.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

To flotte versjoner av Cubansk leskedriikk , fin bruk av

fokus hvor det ene glasset og bakgrunnen er ute av fokus . Flott komposisjon.

Det eneste måtte være litt luft over sugerøret.

Mvh

Alec

Hei, hadde ikke noe mer luft å by på, så slik ble det bare. Tusen takk for fin og positiv kommentar! :)

Lenke til kommentar

Fin studie av form og farger. Tror jeg liker V2 best, både mtp komposisjon og etterbehandling. Den har både mer dybde og mer punch i fargene og kontrasten sammenlignet med V3.

Noe av det jeg liker med bildet er de to lilla linjene som dannes av sugerørene. Det irriterer meg derfor litt at du har tatt med litt av bøyen på det høyre sugerøret helt øverst.

Skal ikke påstå at det er noe regel, det er heller et utslag av mine tvangstanker. Men til gjengjeld synes jeg at det er helt greit at sugerøret til venstre går ut i hjørnet :)

Ha en fortsatt fin ferie!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fin studie av form og farger. Tror jeg liker V2 best, både mtp komposisjon og etterbehandling. Den har både mer dybde og mer punch i fargene og kontrasten sammenlignet med V3.

Noe av det jeg liker med bildet er de to lilla linjene som dannes av sugerørene. Det irriterer meg derfor litt at du har tatt med litt av bøyen på det høyre sugerøret helt øverst.

Skal ikke påstå at det er noe regel, det er heller et utslag av mine tvangstanker. Men til gjengjeld synes jeg at det er helt greit at sugerøret til venstre går ut i hjørnet :)

Ha en fortsatt fin ferie!

Hei Mikael! Tusen takk for fin kommentar! :)

Du har sikkert rett ang. bøyen, jeg var litt redd for å ta for mye av lime'en, men ved litt testing nå, så ser jeg at det kunne gått likevel. Sugerøret ut i hjørnet ble også vurdert og funnet godkjent av meg også. Hørte ikke noe fra Kneppen om det heller, kanskje han bare så s/hv versjonen, der ble den ikke så synlig. ;)

Lenke til kommentar

Friskt, dette! Likte nok V2 best. Kutter du ut det nærmeste glasset så blir det om mulig enda bedre... :)

La ut en litt annerledes variant som V3, kanskje du liker den..;) Artig når folk har forskjellige meninger og favoritter synes jeg. :) hyggelig at du tok en tur innom, det har vært stille her i dag.

V3 er jo til å drikke opp! Vil ha! ;)
Lenke til kommentar

Tar meg en titt på bilder som har rullet inn siden jeg la forrige bilde, og starter med deg Helene. Fin komposisjon over et enkelt motiv og tema. Mange slike bilder sier ingenting, men du får det til å bli interessant. Ingen dårlig egenskap det. Velger meg V2 med farger her.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...