Gå til innhold

ATI Radeon 9800 Pro 256MB

Jaghi

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt ny pc med et Club3d ATI Radeon 9800 Pro 256MB.

Har installert den nyeste ATI driveren (Catalyst 3.9)

Har også DX9b som jeg ikke er helt sikker på om fungerer.

Får sugen aquamark score.

Finner ikke 'fast write' eller 'SmartGart' i 'Display Settings'.

Need BackUP!

Er det noen som har noen tips anngående overstående setninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innstallerte du Catalyst 3.9 MED Control Panel? Det er to pakker på ATi.com en med control panel og med en control panel som separat komponent...

og Aquamark er veldig CPU avhengig, selv om det stresser grafikkortet en del og. Så si hvilken score du får, deretter kan jeg fortelle deg om det er noenlunde riktig... hadde vært interessant og vite specs og

Jeg ville prøvd og laste ned Uninstall verktøyet fra ATi sine hjemmesider og lagt inn 3.9 på nytt med control panel

Lenke til kommentar

Heh, jeg sleit også med at alle ATI-spesifikke options var borte vekk fra display settings. Hadde visst lasta ned en catalyst-driver som ikke inkluderte ATI Control Panel ja. Last ned alt sammen (skal være ca. 25MB) så finner du både SmartGART og de andre funksjonene i advanced på display settings (står ATI på alle arkfanene).

Filer som ligger på stedet som guru3d.com er ofte modifisert, eller den minste mulige versjonen fra hjemmesidene til kortet. Altså den uten kontrollpanel.

Stikk på www.ATI.com du. Ellers har jeg hørt at 3.7 er catalyst-driveren som fungerer "best". Det er tydeligvis VELDIG avhengig av hardware i maskinen/utvikler av kort (asus/sapphire/hercules etc) hvilke feil folk får.

Jeg fikk en clipping-error i Anarchy Online med 3.8 der jeg kan se tvers gjennom vegger hvis jeg går inntil veggen. Den feilen er borte i 3.7. Ikke testa med 3.9 enda.

Har Sapphire radeon 9800 pro atlantis 128MB. (Pokker for noen navn de finner på!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...