Gå til innhold

Vika Oslo 2014

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Kreativt og meget godt observert. Lurte først på om du hadde lurt deg inn i manipulasjonens verden igjen...før jeg ser at dette antageligvis er en bro over en vei.

Tauet tilfører undring, siden det isolert sett ikke burde ha noe og gjøre hverken med veien eller den eventuelle broa. Hvorfor henger det der....hva har det/skal det brukes til. Ga et stilig, litt abstrakt element inn i bildet.

Her var farger et godt valg, som fremhever stripene i veibanen og særlig tauet.

Dette var Ren Kunst Henning:-)

Inspirerende:-)

Ha en flott helg!

Lenke til kommentar

Enkelt - men kreativt fra deg igjen. Fint utsnitt med rette linjer, hyssingbunten som henger loddrett ned blir et slags hovedmotiv her.

Vennlig hilsen Ragnar

Kult utrykk og et godt utsnitt.

Et bra komponert bilde med gode linjer,også en av dem i mykt materiale. Mvh ibn

Kreativt og meget godt observert. Lurte først på om du hadde lurt deg inn i manipulasjonens verden igjen...før jeg ser at dette antageligvis er en bro over en vei.

Tauet tilfører undring, siden det isolert sett ikke burde ha noe og gjøre hverken med veien eller den eventuelle broa. Hvorfor henger det der....hva har det/skal det brukes til. Ga et stilig, litt abstrakt element inn i bildet.

Her var farger et godt valg, som fremhever stripene i veibanen og særlig tauet.

Dette var Ren Kunst Henning:-)

Inspirerende:-)

Ha en flott helg!

Supert! Nydelig bruk av farger. Kan ellers bare si meg enig i andre sine kommentarer.

Mange takk! 

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...