HSP Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Vika Oslo 2014 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Enkelt - men kreativt fra deg igjen. Fint utsnitt med rette linjer, hyssingbunten som henger loddrett ned blir et slags hovedmotiv her. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Kult utrykk og et godt utsnitt. 1 Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Et bra komponert bilde med gode linjer,også en av dem i mykt materiale. Mvh ibn 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Kreativt og meget godt observert. Lurte først på om du hadde lurt deg inn i manipulasjonens verden igjen...før jeg ser at dette antageligvis er en bro over en vei. Tauet tilfører undring, siden det isolert sett ikke burde ha noe og gjøre hverken med veien eller den eventuelle broa. Hvorfor henger det der....hva har det/skal det brukes til. Ga et stilig, litt abstrakt element inn i bildet. Her var farger et godt valg, som fremhever stripene i veibanen og særlig tauet. Dette var Ren Kunst Henning:-) Inspirerende:-) Ha en flott helg! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Supert! Nydelig bruk av farger. Kan ellers bare si meg enig i andre sine kommentarer. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Enkelt - men kreativt fra deg igjen. Fint utsnitt med rette linjer, hyssingbunten som henger loddrett ned blir et slags hovedmotiv her. Vennlig hilsen Ragnar Kult utrykk og et godt utsnitt. Et bra komponert bilde med gode linjer,også en av dem i mykt materiale. Mvh ibn Kreativt og meget godt observert. Lurte først på om du hadde lurt deg inn i manipulasjonens verden igjen...før jeg ser at dette antageligvis er en bro over en vei. Tauet tilfører undring, siden det isolert sett ikke burde ha noe og gjøre hverken med veien eller den eventuelle broa. Hvorfor henger det der....hva har det/skal det brukes til. Ga et stilig, litt abstrakt element inn i bildet. Her var farger et godt valg, som fremhever stripene i veibanen og særlig tauet. Dette var Ren Kunst Henning:-) Inspirerende:-) Ha en flott helg! Supert! Nydelig bruk av farger. Kan ellers bare si meg enig i andre sine kommentarer. Mange takk! Henning Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Tøfft perspektiv og fin detaljfokus! 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Tøfft perspektiv og fin detaljfokus! Tusen takk Gro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg