Torhild Jansen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 "Sju" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Ser ut til at båten forsøker å komme seg vekk fra den dekorative horisonten i det fjerne. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Flott fotografisk reiseskildring. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Hei Torhild! Tror kanskje jeg ville kuttet litt i toppen, slik at hullene i skydekket til høyre og venstre ble borte. Føler at bildet heller litt mot venstre, men det kan være jeg blir lurt av fargene og lyset. Ellers er det et flott og stemningsfullt bilde. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Hei Torhild! Tror kanskje jeg ville kuttet litt i toppen, slik at hullene i skydekket til høyre og venstre ble borte. Føler at bildet heller litt mot venstre, men det kan være jeg blir lurt av fargene og lyset. Ellers er det et flott og stemningsfullt bilde. Ikke så dumt forslag det Helene ... takker hilsen Torhild Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Flott og stemningsfullt! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Nydelig solnedgangsfoto - kjølvannet danner en flott vei mot sola i horisonten. Fin kontrast med det dramatiske skydekket ! Supert foto! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Joda, har sett en del slike solnedganger. Kanskje kunne du kutta ytterligere par cm oppe. Men det er ikke nødvendig. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Fint stemningsbilde Hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg