Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

umulig å vite sikkert hva det kan være, det kan være at hun aldri helt fikk de rette følelsene for deg, men valgte å være i forhold med deg på vent for å finne noen andre, eller at hun har et godt øye til noen andre, men at hun ikke er sikker på om han andre er keen på hu tilbake, så derfor kan hun slenge ut at hun er usikker, for å lufte tanken, kanskje overbevise seg selv?

 

Kanskje hun sliter med noe privat som hun ikke forteller deg, som gjør at det går utover deres forhold.

 

Drit lei deg og er usikker på om dere er rette for hverandre.

 

100 ting det kan være, tror nok det beste er å sette seg ned og prate om hva som skjer, hun vet nok mer enn hun sier.

Enig med deg, det kan nesten være hva som helst. Jeg har noen teorier på hva det kan være og at det vil hjelpe om hun bare snakket med meg. Når jeg tidligere har prøvd å snakke om det så blir det liksom at hun ikke vil si noe, da blir jo jeg frustrert, ikkesant. Samtidig når vi har hatt det bra, så har hun aldri delt så mye om seg selv, sånn at jeg aldri har følt at hun har åpnet seg veldig da. Foreløpig, så initierer ikke jeg i kontakt, merker at hun sender meldinger for å sjekke på meg, da svarer jeg så høflig og spør ikke om noe mer. Når hun er klar til å prate så er jeg klar. Jeg bare håper ikke at hun prøver å ebbe ut forhold, for det er bare så umodent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, uansett årsak, så er det ikke riktig at du skal gå på eggeskall rundt henne pga at hun kanskje mister følelsene igjen, du får stille hu hardt til veggs, send en melding der hun finner ut av sine føleleser og gjør seg opp en mening, enten så forteller hun hva som skjer, eller så får dere gå fra hverandre.. det må jo være slitsomt at hun er så usikker, du kan liksom bli dumpa hvert øyeblikk.

Lenke til kommentar

Jeg vet, men jeg har blitt lei av den som skal prøve å få det ut eller at jeg som bryr meg på en måte. jeg burde jo gjøre det du sier. men jeg velger å ha null kontakt med henne, for jeg vet hun kommer til å savne meg og komme tilbake med en form for unnskyldning, da kommer jeg til å stille et ultimatum på at hun må fortelle sannheten. I går sendte hun meg melding og spurte om hvordan jeg hadde det og ønsket meg en fin kveld....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...