Gjest member-296438 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Nesten...... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Det ser på en måte ut som han er født ut av kumlokket. Forflyttet i tid. Jeg likte det iallefall. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Beundrer slike kreative utsnitt og komposisjoner. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg hadde et par sånne nestenopplevelser på ferie. På Cuba er det regelrette hull i fortauet der du kan ramle ned i noe en helst ikke tenker på... Jeg går jo rundt og har blikket mitt alle andre steder enn der jeg skal sette føttene mine... Det gikk bra med meg da! Flott bilde Pål! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Hvis du hadde kuttet litt i toppen, sånn at kanten der oppe ble borte, så ville du fått et renere uttrykk. men du kutter ikke du... Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Takker for kommentarer:-) Og ja, det gikk greit. Ang. kutting så gjør jeg det, men her ville jeg ha med kanten oppe og på siden....neste hinder..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg