MysticoN Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Så jeg skal flytte og der er det wifi inkludert i leien. Har selv aldri hatt wifi på min maskin så hva er enkleste måte å få koblet opp maskinen til et wifi nettverk? Har ikke tilgang til router eller moden. Har selv et Asus RT-N56U router som jeg ikke bruker. Eventuelt et nettverkskort eller noe jeg bør kjøpe? Viktig for meg å ha et stabilt nett da jeg spiller en del på nettet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Det er superlett. du trenger et trådløst nettverkskort Lenke til kommentar
otl Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Kan vel sette Asusen i media bridge mode? Men da blir det kabel fra RT N56U til maskinen Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Det er ikke noe problem otl. Er det noen stor sak å sette den i "media bridge mode" ? Og blir nettet stabilt? Lenke til kommentar
otl Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Har ikke testet det så lenge selv, kun ett veldig kort øyeblikk. Har du kabel fra før går det jo an å gi det ett forsøk i og med at det ikke koster noe. Det var veldig enkelt på ac66u. Det var bare å velge media bridge mode og finne nettverket en skal koble til i listen over nettverk som dukker opp, taste nettverkspassord og å er en ferdig. Endret 8. august 2015 av otl 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Takker for svar. Skal prøve media bridge først, men om det ikke skulle fungere. Forslag til hva som bør kjøpes inn ? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Denne https://www.komplett.no/tp-link-tl-wn822n-11n-wireless-adapter/617287# Lenke til kommentar
otl Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Takker for svar. Skal prøve media bridge først, men om det ikke skulle fungere. Forslag til hva som bør kjøpes inn ? Testet du media bridge eller hvordan ble det her? Er litt nysgjerrig på om media bridge fungerer greit som erstatning for nettverkskort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå