torgar Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Skulle parkere i en grøft i går, og satt meg fast (ca rett under pedalene på bilen, litt til høyre for venstre framdekk) så jeg måtte tauest opp ijen. Litt senere merker jeg en slags "skrape lyd" i en frekvens på 1 sekund på og 2 sekund av.(trodde først de var potta som hadde løsna) Lyden forekommer kun når jeg kjører veldig sakte og avtar ved ca 20-30 km/t. Lente meg under bilen for å sjekke om noe var løst, men fannt ingenting. Vertfall av det jeg kunne nå tak i. Bilen er en Golf 4 2000mod. Noen som har noen ide om hva dette kan vere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Jord, stein, smuss mellom bremseskive og kloss? Du kan prøve å rygge og bremse for å se om det blir borte. Alternativt skru av dekk og spyle skikkelig. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg tror heller det er beskytelses plate som er på innsiden av bremseskiva. Den er festet med 3 stykk 4 mm skruerog det ruster runt disse skruene. På en 2000 modell antar jeg at du har ødelagt den og den heger løst. Lenke til kommentar
torgar Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Ser ikke helt hvordan den har blitt ødelagt når bilen traff i asfalten litt til venstre for motorfeste på girkassa. Men skal ta av hjulet og ta en titt Endret 8. august 2015 av torgar Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Eller bare få løftet opp bilen. Det er helt fantastisk å spekulere, men du VET ingenting før du har sett på saken. 1 Lenke til kommentar
torgar Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Har tatt av dekke å funnet ut att lyden kommer fra bremsekloss/skive. Men har ingen idè om hvordan dette kan ha hendt Å egentlig ikke hva som er det egentlige probleme.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Bremseskjoldet kan være bulket så det tar i noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå