mg_martin Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hjelp :grine: ! hver gang jeg åpner en internett side (Eller nesten hver gang) kommer meldingen: Programmet har utført en ulovlig opperasjon og vil bli avsluttet: altså nlnp29 har utført en eller annen opperasjon bla bla bla. Hva i svarte H**** er nlnp29 til?. Av og til kommer det: filen er skadet slett og installer ny fil eller noe lignenede. Hvor får jeg den totalt unødendige filen henne? Hva skal jeg gjøre? grunnen kan være en strømstans. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det er et "IGetNet Object". Du har ikke bruk for dette. Mulig at Ad-aware(husk web-update) tar dette. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 formater. om du ikke vet hva du snakker om så ikke si noe. som han over sa, gå over med ad-aware eller spybot S&D. ellers kan det være lurt å installere anbefalte windowsoppdateringer, som ofte retter opp bugs i windows (som etter min mening Er en stor bug ). Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå