Wildberry Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg trenger desperat en ny kontorstol/gamingstol. Min nåværende stol er en 7 år gammel HÅG stol som har vært ødelagt i 2 år, men jeg sliter med å finne et alternativ. Siden stolen til 6000 kr fra et godt merke ikke har imponert så veldig, så holder jeg meg helst under 3000 lapper denne gangen. Finner jeg den perfekte stolen, så kan jeg strekke meg lengre ved behov. Jeg er en dame på 180 cm, og jeg har en stygg tendens til å sitte i en meget lite ladylike stilling med et- eller begge bena under meg (altså oppe i setet). Stolen jeg har nå har et 51 cm bredt sete, og det frister ikke å få noe smalere på grunn av denne uvanen. Stolen må være uten armlene, eller være bygd på en måte som gjør at armlener kan fjernes. Krav: -Setebredde må være minimum 51 cm -Uten armlene, eller med avtagbare armlener -Må ha vippefunksjon -Setet kan ikke ha "vinger" på kantene, altså flatt sete -Setet må være behagelig å sitte på for høye mennesker Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 IKEA markus? 53cm bred. Ikke monter armlenene, eller skruene for det (da punkterer du puten og den blir ødelagt) 1 Lenke til kommentar
Wildberry Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Takk for forslag! Jeg har kikket på den på nett, og lurte på de armlenene. Jeg bor veldig langt unna IKEA, så da blir det i så fall blindkjøp uten testsitting, men det forventer jeg egentlig å måtte gjøre uansett. Har du stolen selv? Hvordan er den å sitte i? Er den nettingryggen behagelig? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Ja, behagelig, ryggen er god også, er andre gangen jeg har stolen, korsryggstøtten røk på den første, og da ble den veldig ubehagelig i lengden. Armlenene er bare å ikke montere, så er du kvitt de. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Markus stolen er ganske god, har den selv. Var litt usikker på nettingryggen, men den blir ikke like klam og svett som med en skinnstol 1 Lenke til kommentar
Wildberry Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Takk-takk! Jeg skal bestille noen skap fra IKEA i nærmeste fremtid, så det passer jo ypperlig med tanke på frakt også. Jeg tar sjangsen på Markus. Så var det bare å velge mellom stoff eller skinnsete. Choices, choices! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå