Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Sony Centre Berlin Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Har du vært her en gang vil du alltid kjenne det igjen. Var også her i sommer. Jeg liker best 3 versjonen som best ivaretar høy -lysene, ville selv ønsket enda mer. mvh ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Krystallrene og skarpe detaljer kommer fram her, virkelig severdige bilder. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Kule bilder av Sony Centre...tatt med Canonkamera..(!) fnis.. Flotte bilder alle tre, dette må nå være et drømmested for fotografer! Jeg likte best V1 jeg tror jeg. Masse flotte linjer her, mesterlige utsnitt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Ingvald , Ragnar og Helene ! Dette er et av de vellykkede moderne byggverk jeg har sansen for og som det var gøy å fotografere. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg