Trond Olav Løkken Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 spurv i tranedans.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Har aldri sett slike remedier tidligere. Fint at du fikk tatt bilder av dette, og med kledelig vakker natur omkring. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Hmmm!? Nei dette har ikke jeg sett før heller. Artig! Fine bilder. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Artig å få se! Interessant! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Ja, dette er rimelig store greier og veldig tungvint å bruke så jeg holder meg heller til et noe mindre systemkamera som er lett å ta med seg over alt. Det er noen flotte bilder du har fanget av dette utstyret. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Et intressant dokument herr Løkken Hilsen herr Olsson Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Takk for kommentarer! Joda, - bare fotobagen hans (det var vel mer enn èn), var nok til å vill holde seg til mindre fotosaker. Jeg blir ofte imponert, når jeg ser hvordan detaljer laaaangt ute i havet tegnes av rimelig, men bra optikk (med zoom til og med), påskrudd billige kamerahus, eventuelt permanent festet til en såkalt superzoom. Bildet fra i forgår, med ferga som går ut, er et godt eksempel. Fra byen synes ikke Oksøy fyr som på dette bildet, som er kraftig proporsjonsforskjøvet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg