[dsr`vargas] Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 for og komme til checkpoint a må du først KRYPE (altid)til høyre ved første dalsøkk! så tar du til venstre rett etter den bergknabben du må krype opp(oppoverbakke over åskammen til venstre) fra b til c er litt tricky jeg krøp til høyre fra brua ned i dalsøkket, rundt den haugen og rett frem langs busker og tre, OG HUSK! kryp i STILLE mode når du er nær tårn og vakter! skift knappen default! (kommer du til en bru som du må krype under har du tatt feil veg) Ingen tror meg, men seriøst: etter å ha fullført treninga 4 ganger uten å få godkjent pga Auth-feil. Så hadde jeg løypa inne kan man si. Personlig beste: 2 min til A 7 min til B 4 min til C og det i samme runden faktisk 13 min totalt. Ruten til Stav er korrekt. Men du trenger ikke krype hele veien. Min måte: hopper av helikoptret: løp til rundt svingen (Ser den første oppe på høyden til venstre). Ta til høyre. Gå på huk nede i dalen. Når du kommer til steinen før oppgangen til stien over til A så kryp. Kryp til A Kryp ned i dalsøkket fra A. Ta ruta til høyre. Når du kommer litt bort fra lysene kan du trygt løpe faktisk (gi F i hundelydene). Løp til du kommer og skal opp steinene (ser et tårn++). Ta til venstre. Veksle mellom løpe/gå mot B. Passerer et pass hvor du ser mot A. Gå på huk der. Gå videre. Når du nærmer deg tårn så kryp. Kan krype greit forbi det første tårnet (som er på en liten høyde oppe til høyre for deg). Alltid kryp nede i dalen. Når du nærmer deg andre tårnet kryp saaakte. (mest sensitive punkt på brettet). Når du er forbi der så bare kryp/gå til B. Løp fra B mot tårnet. KAn faktisk løpe forbausende langt der. KAst deg ned foran tårnet og kryp langs steinene så du er i skjul for tårnet. Koordiner krypinga di med når du er i skygge for lyskasteren. Ligg stille når det lyser på deg. Når du er forbi lyskasteren så gå på huk til like ved brua. Gå ned i dalen til høyre for brua. Nede i dalen kan du hvertfall gå oppreist (ikke testa løping der). Gå på huk/kryp opp på veien mot C. Kryp sidelengs så du ser vakta ved bilen. Ligg stille hvis han snur seg mot deg. Når C er sikret kan du reise deg opp og spassere i mål. Slik kommer man gjennom på ca 13 minutter. Kan sikkert klare det enda kjappere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå