Admin'c Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hei Har et problem med at win 2000 ikke klarer å stenge alle programmene i windows ved avslutning og blir derfor hengende, har noen en idee om hva som kan gjøres? Edit: Har fått til at maskinen skrur seg av når jeg trykker en gang på av knappen (vanlig shutdoen) Men fortsatt virker ikke start->slå av maskinen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Det har ikke kommet opp flere ideer fra meg, jeg har nå prøvd å skru av sletting av swap og noe strømsparingsgreier uten skuksess, ser ut til at programmene ikke skrur seg heller av, kan det hende at start->avslutt fungsjonen ikke virker? Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Har samme problemet sjøl , men med win xp.. Når jeg går inn på start->slå av skjer d ikke noen, d blir stående akkurat som om jeg ikke hadde gjort noe.. D æ gjør er å logge deg av windows og deretter avslutte.. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Har samme problemet sjøl , men med win xp..Når jeg går inn på start->slå av skjer d ikke noen, d blir stående akkurat som om jeg ikke hadde gjort noe.. D æ gjør er å logge deg av windows og deretter avslutte.. LEgg inn et script eller årne noe i registeret. Hadde samme probleme en gang tilbake, men husker ikke akkurat hvor jeg fant løsningen! Men den er der Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Kansje reinstall av Windows? Eller systemgjennopretting! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Kansje reinstall av Windows? Eller systemgjennopretting! Har selv opplevd flere ganger at det er eneste løsning. Admin'c, da. Du må da vite at denne skulle vært postet under programvare da den omhandler problem med Win2k. Du har godt over 3500 poster her på forumet. Trodde du var litt seriøs enn dette... Endret 11. november 2003 av It's me Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Feilpostet, hører hjemme under programvare. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg