HLM Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hei Jeg holder på å sette sammen en "gammel" PC, og hovedkortet er et Aopen AX34 ProII som er oppgradert med siste BIOS. Problemet er bare at jeg ikke kan finne info noen steder, som sier noe om max størrelse på harddisk. Liten vits i å kjøpe en disk på 120, om kortet støtter bare 60... Noen her som har erfaringer med dette kortet? Lenke til kommentar
HLM Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Er det virkelig ingen med erfaringer omkring dette hovedkortet? Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hadde dette kortet før, men det er ei stund siden Vil tro det takler opp til 137, mulig høyere med nyere BIOS, hvis du ikke får sikkert svar, og du ikke finner noe på www.aopen.nl, kan du jo sende en mail til AOpen Lenke til kommentar
HLM Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Thanx CerveZa! Tror jeg må maile gitt, finner ikkeno'. Eeeh..., slipper å maile. Plutselig lyste det mot meg på samme siden som jeg har besøkt utallige ganger. Akkurat som hr. CerveZa sa: 137 GB, minst! : Endret 11. november 2003 av HLM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå