Gå til innhold

Hjelp til kjøp av forsterker og høyttalere

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg er rimelig grønn på dette området, og håper noen med litt mer kunnskap der ute kan hjelpe meg. Jeg bor i en liten leilighet, sitter omtrent 2,5 fra TVen i sofaen, og ser etter et anlegg som kan gjøre min opplevelse bedre når jeg ser film, serier og lignende. Har ingen planer om å spille ekstremt høy musikk, men hadde vært kult å ha et anlegg som spilte grei lyd.

Hadde noen der ute giddet å ta seg tid til å se litt her etter noe som kunne passet for meg og mitt bruk:http://m.finn.no/bap/forsale/search.html?price_to=5000&q=Forsterker&location=0.20013

Har satt prisgrensen til 5000, tenker jeg kan få noe noenlunde greit for den summen brukt. Men jeg har som sagt ikke peiling, så jeg vet ikke hvilke høyttalere som er bra/dårlige inne på finn eller hvilke forsterkere som er å foretrekke. Tenker jeg får mer igjen for å kjøpe noe brukt enn helt nytt, men om noen har tips til noe nytt som man får mye igjen for pengene man bruker, så er jeg åpen for det også :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Logitech Z906. Eventuelt Z5500 hvis du finner brukt.

de gir mest for pengene, ellers må finne Onkyo 636 eller Pioneer 924 receiverene som det bør gå å finne til ca 3000,-. Noe lavere for en forsterker er det ikke vits å kjøpe (disse har veiledende pris på 5 og 6 tusen,-)

Surround.no sine Dynavoice høyttalere gir mye for pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...