Prizefighter Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Microplex har utrolig god service, sendte tilbake noe defekt utstyr og fikk tilbake 2-3 dager etterpå helt nytt utstyr. Utrolig god forståelse for problemet jeg hadde også. Terningkast 6 i service. Porto'en er forholdsvis dyr da men. Stå på. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Har bare positive erfaringer fra microplex. Dyr porto som chris88 sa. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Forrige gang jeg bestilte fra microplex, presterte de å sende en annen persons bestilling til meg, og da sannsynligvis mine varer til den andre personen! Dette løste de immidlertid raskt og greit, og jeg fikk velge meg en ting til 100,- som "plaster på såret". Men det var jo kjipt å måtte vente en uke lenger enn planlagt... Jeg er overhode ikke redd for å handle der igjen av den grunn... Endret 24. november 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
_howy Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg satte en ordre hos microplex klokka 0300 lørdag (dvs natt til søndag). På søndag var den pakket. På mandagsmorgenen var den i postens hender. (ugh.. var mange smilies å velge mellom nå) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 det må være lov å si at det er bra når microplex kontakter deg på hardware-forumetda Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 det må være lov å si at det er bra når microplex kontakter deg på hardware-forumetda alt for kundene Strålende service... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 dropset som microplex sendte til meg var ikke så digg, men innovatek hadde en hel liten pose med gummigodt i sin. Varte like lenge som monteringa tok. går tydelig sport i å legge ved drops. Billig, men artig gimmick. eneste jeg synes at microplex kunne hatt litt innovatek stuff. Nå har de så mange kule blokker og ikke minst radiatorer som kunne ha vært av interesse. blant annet denne: http://www.innovatek.de/contentServ/3.0/ww...php?StoryID=767 Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Ja, den og den andre konvektor ettellerannet. Kan skrues fast i siden på pc, lagd for å kjøle passivt. Passivt er tingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå