aklla Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 hei på deg er mulig det er noe galt med serveren jeg sender fra og, har vært litt ustabil i det siste, beklager at jeg sendte feil nummer, har det ikke her nå, har det nok hjemme, er på jobb. litt off-topic: cpu tempen gikk ned med hele 25 grader med den ribba jeg kjøpte fra dere Lenke til kommentar
dominus Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 eeeeh javel? noe burde kanskje, med fordel, skje på privat mail IKKE på forumet?! dette blir for dumt!!! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 eeeeh javel? noe burde kanskje, med fordel, skje på privat mail IKKE på forumet?! dette blir for dumt!!! joda, men er ikke så lett når mailen ikke kommer fram dit den skal, har sendt 4 mail, de har motatt 2 av dem Lenke til kommentar
svennand Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 ække det service så vet ikke jeg *grin* er kjekt at data bedrifter sitter på hw.no forumet. fører til at det blir bedre forståelse og de får en annelse av hva forbrukerne mener og ka behov de har forresten kan du svare meg på hvorfor jeg ikke fikk drops sist jeg handlet? er det noe spesiell pengeramme man må innenfor eller er det ett sjangsespill? keep up the good work, kjempefornøyd med dere Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 bestillte noen varer på torsdag, kom i posten i dag.åpnet pakken, sjekket utstyret, og oppdaget at jeg hadde fått FEIL vindu, og det manglet 1 meter med kabelsamlere. dette er dårlig av microplex, er spent på åssen de ordner opp, kan bli noe problemer med kabelsamleren, men håper jeg får den. DÅRLIG av microplex. sutre,sutre Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Jeg fikk også feil av microplex for et par uker siden, de ordnet opp på nulltid. Eksemplarisk service derfra! Been there, done that, perfekt løst av microplex. Det at microplex søker etter "microplex" og ordner slike ting som dette på forumet, og gir oss informasjon her er nydelig. Endret 13. november 2003 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 da var den saken fikset, tok litt tid, men det er nok ikke microplex sin skyld. skulle sende riktig i dag, og jeg fikk det vinduet de sendte feil, som ett plaster på såret Lenke til kommentar
Espen Faale Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) forresten kan du svare meg på hvorfor jeg ikke fikk drops sist jeg handlet? Hei! Hum hum - nei, det har jeg ikke noen god forklaring på. Eneste alternativene jeg kan komme på er: 1) Pakkegutta har surra 2) Dropset lå litt for godt gjemt blandt pakkechipsen :-) Vi skal i utgangspunktet sende 1 drops til hver kunde, uavhengig av beløp osv. -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Endret 13. november 2003 av Espen Faale Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 bestillte noen varer på torsdag, kom i posten i dag.åpnet pakken, sjekket utstyret, og oppdaget at jeg hadde fått FEIL vindu, og det manglet 1 meter med kabelsamlere. dette er dårlig av microplex, er spent på åssen de ordner opp, kan bli noe problemer med kabelsamleren, men håper jeg får den. DÅRLIG av microplex. Blir litt lei meg på dine vegne, det hender innimellom at en klarer å gjøre en liten feil! Har selv jobbet på et stort sentrallager der antall feilleveringer var 1,5 PROMILLE! Det vil si at det blir 1 feil pr. 1500 leveringer. Gjett hvem vi hørte mest fra... den ene eller de 1499 andre? Lenke til kommentar
svennand Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 bestillte noen varer på torsdag, kom i posten i dag.åpnet pakken, sjekket utstyret, og oppdaget at jeg hadde fått FEIL vindu, og det manglet 1 meter med kabelsamlere. dette er dårlig av microplex, er spent på åssen de ordner opp, kan bli noe problemer med kabelsamleren, men håper jeg får den. DÅRLIG av microplex. Blir litt lei meg på dine vegne, det hender innimellom at en klarer å gjøre en liten feil! Har selv jobbet på et stort sentrallager der antall feilleveringer var 1,5 PROMILLE! Det vil si at det blir 1 feil pr. 1500 leveringer. Gjett hvem vi hørte mest fra... den ene eller de 1499 andre? hehe la meg gjette hvorfor du skrev at du en gang jobbet... Lenke til kommentar
Reodor Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 ULV!! ULV!!!! ULV!!!!!!!! bæ...! Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) [quote name='Praeferox' date='10/11/2003 : 18:04'] Jeg sier bare "shit happens" Alle kan ha en dårlig dag på jobb hvor de kan gjøre en feil.. thats life man :/ Ellers er microplex kjent for vanvittig rask levering og god service [/quote] Jeg er helt enig med Praeferox i dette over! edit: Var foresten hos microplex på mandag og kjøpte mitt supre kabinett!De virker som noen skikkelige allrighte karer! :-) Endret 13. november 2003 av ericc2233 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Man må da begrense seg litt folkens........ Hvis bikkja til naboen driter på plenen min, går jeg jo ikke ut og kapper hue av den.............. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Man må da begrense seg litt folkens........ Hvis bikkja til naboen driter på plenen min, går jeg jo ikke ut og kapper hue av den.............. Er nok noen som gjør det også. Har bestilt fra Microplex noen ganger, og ikke vært noen feil enda. Mail jeg har sendt, har blitt besvart kort tid etter (selv på ukurante tidspunkt). Men... jeg har fått mer enn én drops flere ganger, men kanskje pakkegutta bare var i ekstra godt humør? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Har handlet litt hos Microplex, og om dette ikke er den desidert beste webshop'en jeg har vært innom vet ikke jeg... Om jeg trenger noe nytt er ALLTID Microplex det første stedet jeg sjekker... Hadde en reklamasjon med Microplex en eneste gang, en av viftene funket ikke... Sier bare som jeg sa den gang at jeg skulle ønske vårt firma hadde en like bra reklamasjonsfunksjon som Espen & Microplex.... til Microplex! Beste webshop ever :-) Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Fikk litt lyst til å svare her jeg også.. Espen Faale er flink til å svare på mail da,, hver gang jeg har lurt på noe så dukker det opp mail, var en periode jeg vurdere psu, sendte mail midt på natta og svaret kom midt på natta... Kult at flere jobber seint synes nå jeg... ps. Ble aldri psu fra dem, men har da fått en del drops jeg også... Lurer på om vi kan få en :drops: smiley da vi alle prater om microplex drops.. _ Thorsan Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Microplex har alltid gitt meg et gratis drops Men bortsett fra det så har 3dfxcool.no vært MYE bedre Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har handlet en del på microplex og må si det er raske med å sende ut varer og flinke til å svare på mail, det skal de ha. Men de er desverre en av de dyreste når det gjelder frakt/pakkegebyr, så at de legger ved Norges dyreste drops synest jeg ikke de burde få så mye ros for, jeg er heller ikke fornøyd med deres behandling ved retur/angrerett da de nektet å ta imot en vare på angrerett fordi denne var prøvd det er faktisk den eneste plassen jeg har opplevd dette. Det står nemmelig i regelverket at varen skal leveres tilbake i TILNERMET samme stand, og det var den. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 forresten kan du svare meg på hvorfor jeg ikke fikk drops sist jeg handlet? Hei! Hum hum - nei, det har jeg ikke noen god forklaring på. Eneste alternativene jeg kan komme på er: 1) Pakkegutta har surra 2) Dropset lå litt for godt gjemt blandt pakkechipsen :-) Vi skal i utgangspunktet sende 1 drops til hver kunde, uavhengig av beløp osv. -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS 3) En ny truck "ulykke" *grin* Lenke til kommentar
svennand Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 forresten kan du svare meg på hvorfor jeg ikke fikk drops sist jeg handlet? Hei! Hum hum - nei, det har jeg ikke noen god forklaring på. Eneste alternativene jeg kan komme på er: 1) Pakkegutta har surra 2) Dropset lå litt for godt gjemt blandt pakkechipsen :-) Vi skal i utgangspunktet sende 1 drops til hver kunde, uavhengig av beløp osv. -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS 3) En ny truck "ulykke" *grin* hu? refererte du til meg eller ???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå