Kurt Lekanger Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 For det gjør den – før eller siden.Denne beskytter mobilen din når den går i bakken Lenke til kommentar
Johnny2000 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg hadde et snasent deksel fra Krusell som ikke tålte så mange ganger i bakken før det sprakk. Men det var ganske elegant og gjorde ikke telefonen så mye større. Kostet vel rundt 150-200,- kroner. Kjøpte så et gummideksel fra Deltaco. Enkelt og billig. Rundt 20-30,- kroner. Har hatt det i to år og beskytter telefonen utmerket da det bygger litt over skjermen. Ulempen er at telefonen blir litt tykk og gummien er ikke så glatt, så kan være litt tricky å få ut av en trang lomme. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Min erfaring med alle slike typer deksler og beskyttelse er at de gjør telefonen stygg og ubrukelig. Jeg har hatt telefoner hele mitt voksne liv og knuste min aller første mobilskjerm nå i forrige uke, men det får jeg fikset på forsikringen. Personlig prioriterer jeg heller utseende og brukeropplevelse og bruker forsikring for beskyttelse mot uhell. Endret 7. august 2015 av henrikwl 1 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Personlig prioriterer jeg heller utseende og brukeropplevelse og bruker forsikring for beskyttelse mot uhell. Seriøst?Bryr du deg virkelig om hvordan en telefon ser ut?! Endret 8. august 2015 av Gromle 2 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Holder meg til Spigen jeg, syntes de lager deksler som både føles, fungerer og ser bra ut. Endret 8. august 2015 av Bendorama 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Har mobilen i lomma æ, driver ikke å kaster den i lufta.. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Seriøst?Bryr du deg virkelig om hvordan en telefon ser ut?! Ja. 1 Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Holder meg til Spigen jeg, syntes de lager deksler som både føles, fungerer og ser bra ut. Amen Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hvor kan man kjøpe Spigen i Norge? Prøvde på Amazon.co.uk nå men de kunne ikke sende til Norge av en eller annen grunn. Kunne sende til Sverige når jeg endret land.. Har lyst på Galaxy S6 Case Slim Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Ebay er veien å gå, de har egen offisiel butikk der, evt så har de jo sin egen nettside, 110 kroner for frakt fra usa er innafor, er flere norske nettbutikker som tar 99-120 kroner for frakt av små ting så. Tok under to uker fra jeg bestilte til jeg fikk mitt deksel. http://www.ebay.com/sme/so.html?_soffid=200&_soffType=SaleAndClearence&_ssn=spigen_inc&_sme=Save-on-markdowns&_ipg=192&rt=nc Endret 9. august 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
bobky Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hmm. På den linken der ser jeg at de selger case for Note 5. Ikke verst...... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Forhåndsbestilte selv der før note 4`en var ute. Du finner mange mye billigere versjoner på ebay, men disse er ofte kopier. På de ekte får du med en kode inni esken som du puncher inn på hjemmesiden til spigen for å sjekke om det er ekte vare. Lenke til kommentar
Brutal_Bob Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Ser ikke poenget med å kjøpe en lekker og delikat mobil dersom man må pakke den inn i så mye gummi og plastikk at den blir 3 ganger så tykk, veier det dobbelte og hele det elegante designet blir skjult. Da kan man jo like gjerne kjøpe en mobil som er designet for krigen. Har hatt smartmobiler siden Sony slapp sin første android, og har aldri knust skjermen. I all hovedsak skyldes det at jeg behandler dem som det de er: relativt skjøre og dyre eiendeler. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg