Ragnar Skj Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 På Karl Johans gate Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Oi! Sjå der du! Nå har gubben leika seg litt! Det liker vi! Jeg syntes best om v2. Kult utsnitt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Litt leking, gjør seg! Bare artig, det! Lenke til kommentar
h-a Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Likte versjon 2 best. Kunne kanskje skrudd av fargene helt. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Artig leking fra deg i dag. Ble morsom tolkning fra Karl Johan! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Oi! Sjå der du! Nå har gubben leika seg litt! Det liker vi! Jeg syntes best om v2. Kult utsnitt. Må jo prøve seg litt fram, noen motiver egner seg bedre enn andre, utgangspunktet her har vel et potensiale. Vanskelig selv å vurdere hvorvidt dette har livets rett. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Litt leking, gjør seg! Bare artig, det! Leking, det er jo det vi har fotoprogram til. Ikke like lett å få til noe som blir severdig, men takk for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Likte versjon 2 best. Kunne kanskje skrudd av fargene helt. Takk for kommentaren. Det med "ikke farger" i V1 kan sikkert være en god ide. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Artig leking fra deg i dag. Ble morsom tolkning fra Karl Johan! Hilsen Tove Takk for din positive kommentar Tove ! Skj Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Kreativt og morsomt:-) Godt og se at voksne også kan leke og la barnet i seg få fritt spillerom. Velkommen i klubben Ragnar:-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Tror jaggu du glemte å fremkalle bildene. Du har jo bare levert negativer jo. Men artig er det. Holder en knapp og et par glansbilder på V1 her. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Foredlet v2 et stykke til ? Ser det nevnes under at fargene kunne vært het ute. Svært nærliggende å tenke på tegneserier som kan være vel så fortellende som fotografiet. Mannen til venstre her var virkelig godt plassert og på en måte bæreren av historien. mvh Ibn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Karl Johan med en original vri. V1 er best i mine øyne. Flott komponert! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Kreativt og morsomt:-) Godt og se at voksne også kan leke og la barnet i seg få fritt spillerom. Velkommen i klubben Ragnar:-) Det sies jo at når en blir gammel så begynner man å gå i barndommen igjen. Kanskje jeg har kommet i den alderen ? (Merker jo ikke sånt selv) Denne type stil vil nok aldri bli mitt hoveddomene, men inspirert, ikke minst av deg Pål, så prøver jeg meg litt. Er ikke så flink som deg til å finne de rette profilene og det rette miljø og utsnitt, men her så jeg en mulighet. Hyggelig å få positive tilbakemeldinger på noe jeg i utgangspunktet var usikker på ville treffe Bildekritikk-brukere. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Tror jaggu du glemte å fremkalle bildene. Du har jo bare levert negativer jo. Men artig er det. Holder en knapp og et par glansbilder på V1 her. Roar Hei Roar, dette er jo bare forsiktig bearbeiding i forhold til dine "vitenskapelige" og kreative bearbeidinger av bilder. Men som du skriver, artig er det. Takker for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Foredlet v2 et stykke til ? Ser det nevnes under at fargene kunne vært het ute. Svært nærliggende å tenke på tegneserier som kan være vel så fortellende som fotografiet. Mannen til venstre her var virkelig godt plassert og på en måte bæreren av historien. mvh Ibn Helt riktig, mitt fokus under fotograferingen her var mannen i forgrunnen. Måtte finne hans posisjon i forhold til omgivelsene, og dette var det beste jeg kom opp med. Hyggelig at du og andre synes det ble brukbart ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Karl Johan med en original vri. V1 er best i mine øyne. Flott komponert! Mvh Fredrik Hei Fredrik, og takk for din positive kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Kreativt og lekent . V2 kan minne om det vi før kalte solarisasjonseffekt , hva brukte du på v1? Personen i forgrunnen minner meg om Egon Olsen i Olsenbanden , men han er jo ikke blant oss lenger. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Kreativt og lekent . V2 kan minne om det vi før kalte solarisasjonseffekt , hva brukte du på v1? Personen i forgrunnen minner meg om Egon Olsen i Olsenbanden , men han er jo ikke blant oss lenger. Mvh Alec Hei Alec, V1 mener jeg er det som kalles solarisera (svensk oversettelse) i Photoshop 8, V2 kalles Glødende kantar under Stilisera - Begge varianter under Filter-overskrift. Enkelte motiver kan egne seg godt til slik leking, dette er et motiv som passer godt. Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg