Gå til innhold

Smerte

-kga-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk noen bilder i hodet akuratt...

Faan, ble nesten kvalm. Manglet bare et bilde av høne og allt blodet... *grøss*

Jeg fikk også et ekkelt bilde i hode, sliter med det fortsatt.

Tenk om det var han som fikk delt penis hodet i to a :wow: det ville neppe helbrert seg like bra som det gjorde for ho jenta. (Det helbrerte seg heldigvis for ho, etter en 3 ukers tid)

Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri i livet turt og tat piersing i penisen. Ikke en gang om jeg hadde fått 10mill, hadde jeg gjort det. Ha en sån jern stang tvers gjennom skaftet kan umulig være noe behagelig.

Off topic. Skulle vert noen smile annsikter som uttrykte smerte og kvalme her.

Lenke til kommentar

Linken du nærmest ber oss om å klikke på (er som å plassere en diger rød knapp og sette et kjempeskilt der det står "DO NOT PRESS THIS BUTTON!!!")

er ikke der mer.

Og de får nok endel nytelse ut av det, ellers hadde ikke såpass mange valgt intimpiercinger, spesiellt populært blant jenter.

Man hadde ikke orka å gjort noe man VET er grusomt i all ettertid, de gjør det fordi de har positive tilbakemeldinger fra andre som har gjort det.

En ting til. Når man først har tatt EI tatovering, blir det som et adrenalinkick å velge ut, og ta flere. Man blir nærmest hekta, bare spør Psilocybe.

Sure, det er lett for "de som aldri kunne tenkt seg å gjøre noe slikt" å disse de som gjør det, men folk er da engang forskjellig, og noen har litt mindre hemninger enn andre. Godta det, så er vi alle venner.

Og disse to ble jo bokstavelig talt hekta på hverandre :mrgreen:

Lenke til kommentar

For de som er fersk i underlivs-anatomi (og det er nok en del, tydeligvis), så befinner ikke klitoris seg innerst i skjeden.

"Anyways, so I pulled back and I thought, 'out' of trouble." .. jada, klart du gjorde.

Dessuten, en klitoris-forhud piercet i 12ga (2mm) ring tåler ganske mye juling med mindre den er piercet for grunt (dvs. at det er en liten hudflik som holder den på plass).

Lenke til kommentar

Det med piercing og tatoveringer kan egentlig ikke forstås av folk som har bestemt seg for å ikke like det eller noensinne prøve det.

Den aller første tattisen tok jeg bare for å teste om det var noe vondt.

Og ikke hør på de som sier "neida, det bare prikker litt". Det ER vondt ei stund, mens de skjærer inn mønsteret er huden så nummen at man ikke merker noe, men når de fyller inn fargen er det ganske ekkelt.

Men man biter det i seg og tenker at dette "smykket" kommer jeg til å bære resten av livet. Tatoverer ikke inn navnet til nåværende kjæresten f.eks.

Det er faktisk verdt bryet, hvis man tar motiver som står en nært, eller betyr noe spesiellt nettopp for deg (ikke nødvendigvis fordi noen andre har sagt at "det er kult"). Når man så har fått EN tattis, blir man gira bare ved tanken av en til.

Samme med piercinger. Man tester smerteterskelen først, så lar man det bare suse ivei til det er over. Adrenalin er en rus i seg selv, og det får hvertfall jeg ganske mye av når jeg tar en piercing (ikke med nål og tråd hjemme i stua nei!).

Har til nå 3 tatoveringer og piercing i underleppa + neseboret. Kan ha et kjede mellom nesa og leppa, men det er litt risky hvis noen finner det for godt å røske i det :p

Og du er ikke NØDT å gå med alle piercingene i på jobb. Det får du sannsynligvis ikke lov til av sjefen heller.

Føler bare for å si noe i forsvar for dette, siden det tydeligvis er veldig mange som ikke forstår, eller vil forstå (åååå så dumme de er som gidder å gjøre seg selv vondt!! buhuu!) her...

Natta.

Lenke til kommentar

For min del kan folk tattovere seg i øyet (hvis de ser for godt) eller pierce seg i ræva (hvis de driter for mye) det er "greit" liksom. Da slipper jeg og sitte med beina i kryss og ta meg på stellet resten av dagen hvis jeg leser om et "uhell"... Men FFS la no ku*en være i fred!? :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...