Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg har hatt problemet med at YouTube ikke vil la meg svare på noen kommentarer. Som regel er det de mest irriterende kommentarene jeg vil svare på, men det går ikke. "Svar"-knappen under kommentaren er nemlig borte, det som er igjen er kun knappene for å tomle opp og ned. Hvorfor er det slik? Er det Google som overvåker meg nok til å vite hva jeg synes er provoserende, for å så blokkere meg fra å svare? Dette var det eneste jeg fant da jeg søkte opp problemet, og det beskriver problemet perfekt. https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20140403231421AAlkZv9 Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Ingen? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Det er en innstilling i Google+ hvor du kan åpne for å la andre svare eller ikke. Har de satt denne til å ikke tillate svar, så naturligvis får du ikke en fancy "Svar" knapp. Du kan dog forsøke med å tagge dem med +(Navnet her) så er det mulig du kan svare. Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 (endret) Det er en innstilling i Google+ hvor du kan åpne for å la andre svare eller ikke. Har de satt denne til å ikke tillate svar, så naturligvis får du ikke en fancy "Svar" knapp. Du kan dog forsøke med å tagge dem med +(Navnet her) så er det mulig du kan svare. Ok, takk for svar. Ganske dumt at denne muligheten finnes, dog. Man burde ikke få lov til å være immun mot andres svar. Dessuten er de som skriver irriterende kommentarer, for å så bruke denne instillingen i Google+ ganske feige. Endret 10. august 2015 av Du veit ikkje ka du snakka om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå