Rolf Kristensen Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Godt parkert Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Snart helt oppslukt av vegetasjon. Fint utsnitt. Minner meg ellers om en film jeg så for mange år siden med den franske komikeren Louis de Funes, der store deler av filmen foregikk i en bil som kjørte ut av veien og havnet høyt oppe i et tre. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Nå har det gått skikkelig "åt skogen" for deg! Fint med komplementærfarger rødt og grønt. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Litt synd at'n går på bensin. Hadd'n vært vegetarianer hadd'n hatt mat for hele sesongen. Fint sett og tatt. Tipper du har flere slike godbiter på lager. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Første bil min familie hadde, som det ble mange ferieturer i, med mor og far foran, og tre isspisere i baksetet. Og takgrind men høy og tung last, for det meste telt og fortelt. En liters motor med 30 hester. Til og med fargen; den litt rosa røde. Morris Minor ble kalt "den engelsk folkevogn". Artig innslag. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 En periode synes man det er fryktelig stygge greier, så etter hvert går det seg til og man får et noe alternativt syn på saken. Tror definitivt du er på dette nye nivå. Tiden leger alle sår , tror jeg også det heter. Flott. mvh Ibn Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for de hyggelige og reflekterte kommentarene Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg