smort1 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 En dag med sommer! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Ville blitt forundret om det ikke var deg som var fotografen her, men det var det! så at det kom opp et stupebrett ja, prøvde du det? Synd med sykkelen som ligger i bildekant, ellers et flott sommerbilde fra Molde. Synd det ble bare en dag.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Ville blitt forundret om det ikke var deg som var fotografen her, men det var det! så at det kom opp et stupebrett ja, prøvde du det? Synd med sykkelen som ligger i bildekant, ellers et flott sommerbilde fra Molde. Synd det ble bare en dag.. Takker, Helene! Stuper ikke i det, nei... Sykkelen er nok et bevisst valg denne gangen, hører jo med for å gjøre "bildet" komplett.... , vettu... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Sol og varme må vel nytes ekstra borte hos deg når den først er der kan jeg tenke meg, fint bilde dette. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Sol og varme må vel nytes ekstra borte hos deg når den først er der kan jeg tenke meg, fint bilde dette. Vennlig hilsen Ragnar Takker, Ragnar! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Flott dokumentasjon av den ene sommerdagen. 15 grader er alt for kaldt for min del da... Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Det er spesielt å oppleve sommer der den ikke tas selvfølgelig. Ikke bare sletter det spor av dager under evindelige skyer. Det lader også batteri til nytt liv under skyer; det været som for store deler av kysten vår er det normale, med alle polare luftstrømmer som kommer inn. Flott fortelling om sommer. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Flott dokumentasjon av den ene sommerdagen. 15 grader er alt for kaldt for min del da... Mvh Fredrik Takker, Fredrik! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Det er spesielt å oppleve sommer der den ikke tas selvfølgelig. Ikke bare sletter det spor av dager under evindelige skyer. Det lader også batteri til nytt liv under skyer; det været som for store deler av kysten vår er det normale, med alle polare luftstrømmer som kommer inn. Flott fortelling om sommer. Takker, Trond Olav! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg