Oeystein Radich Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Aksla i Ålesund Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Flott bilde fra Aksla. Var der for et par uker siden, men da på dagtid. Tror det gjør seg enda bedre her enn da jeg tok mine bilder. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Det var fint ja! Sjå kor fint det lyser opp på Aspøyskolen! Vakre farger og et fint utsnitt. Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Flott bilde fra Aksla. Var der for et par uker siden, men da på dagtid. Tror det gjør seg enda bedre her enn da jeg tok mine bilder. Vennlig hilsen Ragnar Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Vakkert. :) Mvh Thor Takk ! Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Pent motiv fra Ålesund Takk ! Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Det var fint ja! Sjå kor fint det lyser opp på Aspøyskolen! Vakre farger og et fint utsnitt. Takk for hyggelig kommentar ! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Et fantastisk skarpt og flott bilde av Ålesund. Flotte farger/lys og en meget fin beskjæring Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Nydelig motiv - eksponeringen /lukkertiden er perfekt. Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Et fantastisk skarpt og flott bilde av Ålesund. Flotte farger/lys og en meget fin beskjæring Mvh Torbjørn Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Et fantastisk skarpt og flott bilde av Ålesund. Flotte farger/lys og en meget fin beskjæring Mvh Torbjørn Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Nydelig motiv - eksponeringen /lukkertiden er perfekt. Takker hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg